תקשורת ומדיה

הפיגוע בירושלים: יובל הרים ידיים ונורה בחשד שהוא מחבל

גבורתו של יובל דורון קסטלמן ז"ל הביאה לכך שפיגוע גדול בהרבה נמנע. יובל היה בדרכו לעבודה כשנקלע לפיגוע הירי. הוא נטרל את המחבלים שרצחו 3 אזרחים אך לרוע המזל, חיילים פתחו עליו באש כי חשבו שהוא מחבל

מערכת ice | 
פיגוע ירי בירושלים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אתמול בלילה, מת יובל דורון קסטלמן ז"ל כגיבור. קסטלמן מנע פיגוע גדול בהרבה כשנטרל את המחבלים בפיגוע הירי בירושלים. כזכור הפיגוע התרחש אתמול (חמישי), בתחנת אוטובוס בטרמפיאדה בצומת גבעת שאול שבכניסה לירושלים.
בפיגוע נהרגו: הרב אלימלך וסרמן (73) והנשים חנה איפרגן (67) וליביה דיקמן (24). המרצחים הם שני אחים מחבלים, תושבי שכונת צור באהר שבמזרח העיר.  שקד, אחיו של יובל קסטלמן ז"ל סיפר ל-N12: "כל החיים יובל הלך בדרך של תרומה לציבור והתנדבות. הוא היה שוטר במג"ב, המשיך לשרת במשטרה ותמיד היה בחזית.
עוד הוסיף" "בבוקר הפיגוע יובל היה בדרך לעבודה, ראה את האירוע תוך כדי נסיעה ומיד עצר ויצא לסייע עם הנשק האישי שלו. אנחנו מחכים לראות מה יהיו תוצאות החקירה כי כרגע התחושות שלנו במשפחה קשות מאוד. הגבורה, המסירות והתעוזה מאוד מאפיינים אותו. גם כל החברים שלו אומרים עליו שהוא אחד שלא יהסס לרגע לצאת לחזית ולהקריב מעצמו. כך גם היינו רוצים שיזכרו אותו וזה מה שננסה לקחת איתנו הלאה".
תגובת דובר צה"ל למקרה: "אזרחים ישראליים נרצחו אתמול בפיגוע בירושלים. אזרח וחיילי צה״ל שהגיעו לנקודה נטרלו את המחבל. האירוע נחקר על ידי השב״כ ומשטרת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה