תקשורת ומדיה

אופירה אסייג נשברת: "הלב מת, יהי זכרו ברוך"

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, הגיבה בכאב גדול לידיעה הקשה על נפילתו של גל מאיר איזנקוט ז"ל, בנו של הרמטכ"ל לשעבר, השר גדי איזנקוט: "יהי זכרו ברוך, כמה עצוב, כמה חיילים נפלו בעזה. הלב מת"
תום נחום |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אבל כבד ירד הערב (חמישי) על מדינת ישראל ועל משפחתו של חבר הכנסת גדי איזנקוטהרמטכ"ל לשעבר וחבר הכנסת מהמחנה הממלכתי, שנודע לו כי בנו גל נפל בקרבות ברצועת עזה.
הלווייתו של גל איזנקוט ז"ל תיערך מחר (שישי), 8.12.23, בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בהרצליה. בהודעה באתר צה"ל נכתב: "רס"ר (במיל') גל מאיר איזנקוט, מהרצליה, לוחם בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש' (551), נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 25 בנופלו. הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".
פרט לפוליטיקאים רבים, מי שהגיבה בכאב גדול לידיעה הקשה על נפילתו של גל מאיר איזנקוט ז"ל היא מגישת קשת 12, אופירה אסייג, שאירחה באולפנה בקשת 12 פעמים רבות את השר איזנקוט, וכתבה כך בסטורי שלה: "הותר לפרסום: גל איזנקוט, לוחם מילואים בחטיבה 551, בנו הצעיר של הרמטכ"ל לשעבר וחבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט נפל היום בקרב ברצועת עזה. יהי זכרו ברוך, כמה עצוב, כמה חיילים נפלו בעזה. הלב מת".
יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ מסר: ״במהלך סיור היום במפקדת אוגדה 162 קיבלנו בשורות קשות, על נפילתו של גל, בנו של חברי גדי איזנקוט. גל לא היסס והתגייס למילואים למען המדינה שאותה חונך לאהוב כל חייו, ושאותה אהב בכל נימי נפשו.  יחד עם כל עם ישראל אני שולח חיזוק גדול לגדי ולמשפחה כולה, וחיבוק גדול. כולנו מחויבים להמשיך ולהילחם למען המטרה הקדושה שבשמה נפל גל".
עוד מסר: "גדי, אנחנו מכירים עשרות שנים. אצלך הבית הוא תבנית נוף מולדתה של המדינה. אני יודע כמה חזק אתה. כמה מאוחדת המשפחה שלכם. איך תמיד אתה שומר על הבית של כולנו, וגם על הבית האישי שלך. כך יהיה גם כעת, אני בטוח. אתה תשמור על המשפחה, וכולכם תשמרו האחד על השני חזקים. יהי זכרו של גל וזכר כל הנופלים במערכה על הבית של כולנו ברוך. גם בשמו, גם בשמם, אנחנו ממשיכים במשימה".
בנוסף, שני לוחמים במילואים, לוחם ופרמדיקית מגדוד 53, עוצבת 'ברק' נפצעו באורח קשה. בנוסף, קצין לוחם מסיירת הנח"ל נפצע באורח קשה.הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומשפחותיהם עודכנו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצוב מאוד
    דני 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורים נהדרים,צעירים,אוהבי הארץ,בנים לתיפארת ,שייהיה זיכרם ברוך לעד
    סגור
  • 1.
    תתביישי לך . כואב על כל חייל שנפגע
    פטריוט 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את יוצאת בתנחומים רק שהוא בן של מפורסם .
    סגור