תקשורת ומדיה

אופירה אסייג תוקפת: "הבינה שנכשלה ויפה שעה אחת קודם"

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, הגיבה לפרישתה של יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי והצהרתה על הקדמת הפריימריז: "בקיצור, הבינה שנכשלה ויפה שעה אחת קודם"
תום נחום |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מרב מיכאלי ככל הנראה תיזכר כאחת ממנהיגיה הכושלים של מפלגת העבודה, מאחר ובבחירות האחרונות המפלגה, שפעם הייתה הגדולה בישראל, הייתה קרובה מאוד שלא לעבור את אחוז החסימה, וניצלה בזכות מספר זעום של קולות שהציבו אותה מעל הרף הנמוך.
כעת, לאחר שמהבחירות נשמעו קולות רבים הקוראים לה לפרוש מהמפלגה, היא החליטה לשמוע בעצתם והודיעה על הקדמת הפריימריז ופרישתה מהתפקיד, בסוף הקדנציה. על ההחלטה היא הודיעה לפני זמן קצר (חמישי) בציוץ ארוך שפרסמה בחשבונה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר).
 
מי שהגיבה להחלטה של מיכאלי היא לא אחרת מאשר מגישת קשת 12, אופירה אסייג, שכתבה על כך בחשבון הת'רדס שלה: "מרב מיכאלי: 'לא אתמודד למפלגת העבודה בבחירות הבאות'. בקיצור, הבינה שנכשלה ויפה שעה אחת קודם".
בפתח דבריה כתבה מיכאלי: "מדינת ישראל נמצאת בימים אלה בשבר גדול. מתוך השבר הנורא הזה, צריך שתהיה לישראל התחלה חדשה, ריסטרט. ובשביל שזה יקרה, צריכות להתקיים בחירות, ואני משוכנעת שישראל הולכת לבחירות בשנת 2024".
בנוסף, בישרה מיכאלי על החלטתה וכתבה: "כדי להיערך לבחירות האלה, אני פותחת את המפלגה, ואני מתכוונת להקדים את הפרמייריז לראשות מפלגת העבודה ולקיים אותם בעוד ארבעה חודשים, בתקווה שהמלחמה תסתיים עד אז ושכל החטופות והחטופים יחזרו אלינו. אם הבחירות לכנסת יוקדמו עוד יותר - ואני מאד מקווה שכך יהיה - נקדים את הפריימריז בהתאם".
עוד הוסיפה: "אני קוראת לכל הנשים והגברים המצוינים, גיבורות וגיבורים אזרחיים וצבאיים, שמתלבטים בימים אלו האם להצטרף לחיים הפוליטיים - א. כן, להכנס לפוליטיקה, וב. להתפקד ולהתמודד במסגרת מפלגת העבודה. מפלגת העבודה היא גוף חשוב וחיוני שנדרש כדי לשקם את מדינת ישראל אחרי השבר הנורא שעובר עלינו. היום יותר מתמיד, ישראל זקוקה מאד למפלגת מרכז שמאל ציונית דמוקרטית".
עוד אמרה: "אני מאמינה במפלגת העבודה, לכן כל כך נלחמתי עליה. מפלגת העבודה היא היחידה שהמצע שלה הוא באמת מגילת העצמאות. היחידה בגוש הדמוקרטי שהיא באמת דמוקרטית, היחידה שמחויבת לשוויון מגדרי, והיחידה שיש לה תשובה ליום שאחרי המלחמה, שמבינה שביטחון אמיתי יבוא מהסדר מדיני. אני מאמינה שהעבודה צריכה ויכולה לשוב ולהיות שחקנית משמעותית בקביעת עתידה של מדינת ישראל".
בנוסף, מיכאלי לקחה אחריות ואמרה: "יחד עם חברותיי וחבריי, הייתי אחראית להצלתה של מפלגת העבודה ולהצלחתה בבחירות לכנסת ה-24. וכמי שעמדה בראש המערכת, אני אחראית גם על מצבה של המפלגה כיום. אחריות היא לא רק על הצלחות. לכן אין לי כוונה להתמודד בפריימריז לראשות המפלגה ולא אתמודד גם על מקום ברשימת העבודה לכנסת הבאה. כן אהיה כאן לעשות הכל כדי להעביר למנהיגה או למנהיג הבא של המפלגה את ההגה בצורה הטובה ביותר, לטובת בניה מחודשת של המפלגה ושל המדינה שלנו".
לסיום, אמרה: "אני מוסרת ניחומים וחיזוק ידיים למשפחות החיילים הגיבורים שנפלו במערכה הזאת, איחולי החלמה לפצועים וכמובן - חוזרת ודורשת לעשות הכל כדי להחזיר את החטופות והחטופים שלנו. היום נר ראשון של חנוכה. הלוואי והצעד הזה יביא את תחילתו של אור גדול שישראל כל כך מחכה לו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני לא אצביע למפלגה שבוחרת נציגים לפי מין. ולא לפי איכו (ל"ת)
    יהודה 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נעלמת
    חגית 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומתי את תעלמי מחיינו בושה לערוץ12
    סגור
  • 1.
    כל אחד יתעסק במה שהוא מומחה בו.
    אופירה 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה שאופירה אסייג היא כמו זפת אי אפשר להתפטר ממנה.מה את מופיעה כל הזמן פה? רודפת פרסום חולת פרסום.לא רוצים לראות אותך.בטלויזיה יש אפשרות לעבור ערוץ תודה לאל.וכןיותר מכל אנשי המדיה את היחידה שנדחפת בכח לכ שאלה שעולה או כל ציוץ של כל אחד.די שבי בשקט.נמאסת.את לא רצויה תעשי משאל ותבדקי.הציבור לא סובל אותך.גסת רוח .לכי לספר במספרה זה מקומך.עלק מבינה משהו במדיניות שאת מתעסקת בה.תקני לך מסרק ומספריים.בזה אולי את מבינה.אולי.
    סגור