תקשורת ומדיה

המחליף של ארז טל בקשת 12: "אין מצב שלא תחזור"

בעוד ארז טל ייעדר השבוע משידורי קשת 12, ג'קי לוי, שנכנס לנעליו ויגיש את התוכנית לצד אברי גלעד, העביר מסר לקרוב משפחתו החטוף בעזה, עופר קלדרון: "אין מצב שאתה לא תחזור, אנחנו עוד נצחק על כל זה"
תום נחום | 
קמפיין דגלי ישראל של קשת 12- אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אחרי שחזרו רק לאחרונה לשדר יחדיו אחרי שנים רבות מאז השותפות הטלוויזיונית האייקונית שלהם ב'העולם הערב' אי שם בשנות ה-90, ארז טל ואברי גלעד נאלצו להיפרד פעם נוספת, הפעם באופן זמני, כאשר טל לא יופיע השבוע בקשת 12 בתוכנית עם גלעד, שמצא מחליף מפתיע ונוסטלגי לא פחות - ג'קי לוי.
גלעד התייחס להיעדרותו של ארז טל מהתוכניות השבוע ואמר בתוכנית אמש (ראשון) כך: "ארז לא יהיה איתנו השבוע, עניינים משפחתיים, אז דגתי מעבר הקולגות המפואר שלי את ג'קי לוי, 14 שנים שידרנו ביחד".
בתוך כך, ג'קי לוי, שקרובי משפחתו, סהר קלדרון וארז קלדרון, הוחזרו במסגרת העסקה להשבת חטופים, בעוד אביהם, עופר קלדרון, עדיין מוחזק בשבי חמאס בעזה, פנה לעופר בתקווה שהוא רואה את התוכנית ואמר: "הילדים חזרו ואני רוצה לפנות לעופר קלדרון שבשבי, כי יש שמועות שחלק מהחטופים רואים טלוויזיה ישראלית ומתעדכנים במקומות המסתור בהם הם כלואים, אז אם אתה רואה או אם יספרו לך על זה, אז עופר תראה, יש בינינו ברית, שנינו התחתנו עם אותה משפחה בעייתית והיו לנו הרבה מאוד רגעים בהם באירועים משפחתיים שבהם יכולנו לקחת את הפינה הצדדית ולחלוק חיוכים ודיבורים ואני רוצה להגיד לך שאתה תחזור כי אני מכיר כל כך הרבה כוחות כאן שחשוב להם שתחזור ואין מצב שאתה לא תחזור ואתה תתפלא לגלות כמה אוהבים אותך פה ועוד נצחק על כל זה, ככל הנראה".
עוד סיפר לוי על קרוב משפחתו: "עופר קלדרון, בן אדם שאם אתה נותן לו משטח רגיל, רפסודה מהרמפה האחורית של סופר, הוא מייצר לך את רהיט החלומות שלך בפחות זמן ממה שחשבת. הילדים בסדר, שגם זה מעודד וחשוב, כי אני לא יודע אם אתה יודע את זה שארז וסהר חזרו הביתה וארז כבר ניגן בחצוצרה לצידו של עידן רייכל בהופעה. מחכים לך עופר, מחכים לכולכם. לא הייתה שמחה כשהם חזרו, הייתה נשימה עמוקה".
 
בתוך כך, זאת לאחר שבשבוע שעבר במהלך שידור בקשת 12, המגיש הוותיק אברי גלעד התייחס לעניין התקשורתי בחטופים המשוחררים וההתנפלות הצלמים עליהם: "אני חושב שצריך לתת להם אוויר קצת, יש איזה תחושה של מחנק עם הפלאשים בחלונות של האמבולנס, אני לא בטוח שבן אדם שיצא כרגע ממנהרה זה מה שהוא צריך".
ארז טל השיב: "אבל זה מה שהעם צריך. העם צריך את זה, היינו 50 יום במחנק והעם צריך לשמוח קצת". גלעד שאל את שותפו לשידור: "זוכר את פרשת דודו טופז? זכר צדיק לברכה", טל ענה: "מה זה צדיק? כן בהחלט".
אברי המשיך והתייחס לסיפור אישי שהזכיר לו את הרעש התקשורתי סביב המשוחררים: "הסתבר ששנינו היינו ברשימת ה׳מוטבים׳ שלו. אני זוכר שזומנו למשטרה ואני זוכר את הסיטואציה של להגיע במכונית שלי למשטרה ופתאום המון כתבים וצלמים דוחפים את הפלאשים לתוך האוטו ואתה פשוט מרגיש מחולל".
 
טל הגיב: "ואתה לא ישבת במנהרות 50 יום", בעוד גלעד השיב לו: "בדיוק, וגם אולי ציפיתי לזה. זה דבר בלתי אפשרי, צריך לעשות להם איזה אזור סטרילי". טל ענה בפסימיות: "לא יקרה", אברי ניסה לשמור על אופטימיות זהירה: "לא יקרה? אני יכול רק להביע כמיהה שזה יקרה?", אך טל המשיך בנחרצות: "אתה יכול לנסות. לא יקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה