תקשורת ומדיה

אברי גלעד נחשף בשידור חי: "פשוט מרגיש מחולל"

מגיש קשת 12, אברי גלעד, התייחס להתנפלות כלי התקשורת על החטופים המשוחררים מעזה וחשף סיפור אישי מפרשת דודו טופז ז"ל: "זוכר את ההגעה למשטרה ופתאום המון כתבים וצלמים דוחפים את הפלאשים לתוך האוטו ואתה פשוט מרגיש מחולל"
תום נחום | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס נמשכת, היום (רביעי) אמורה להתבצע פעימה נוספת של מסירת החטופים. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-54, אך נמצאת בהפוגה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
חברת בית הנבחרים האמריקני רשידה טליב, פרסמה הודעה בדבר הקריאה לשחרור כל החטופים מרצועת עזה, אולם באותה נשימה קראה לצעד דומה עם העצירים המנהליים המוחזקים בישראל, כל זאת כאשר פעימה נוספה של שחרור 10 חטופים ישראלים משבי חמאס ברצועת עזה אמורה כאמור להתבצע היום.
בתוך כך, במהלך שידור בקשת 12, המגיש הוותיק אברי גלעד התייחס לעניין התקשורתי בחטופים המשוחררים וההתנפלות הצלמים עליהם: "אני חושב שצריך לתת להם אוויר קצת, יש איזה תחושה של מחנק עם הפלאשים בחלונות של האמבולנס, אני לא בטוח שבן אדם שיצא כרגע ממנהרה זה מה שהוא צריך".
ארז טל השיב: "אבל זה מה שהעם צריך. העם צריך את זה, היינו 50 יום במחנק והעם צריך לשמוח קצת". גלעד שאל את שותפו לשידור: "זוכר את פרשת דודו טופז? זכר צדיק לברכה", טל ענה: "מה זה צדיק? כן בהחלט".
אברי המשיך והתייחס לסיפור אישי שהזכיר לו את הרעש התקשורתי סביב המשוחררים: "הסתבר ששנינו היינו ברשימת ה׳מוטבים׳ שלו. אני זוכר שזומנו למשטרה ואני זוכר את הסיטואציה של להגיע במכונית שלי למשטרה ופתאום המון כתבים וצלמים דוחפים את הפלאשים לתוך האוטו ואתה פשוט מרגיש מחולל".

טל הגיב: "ואתה לא ישבת במנהרות 50 יום", בעוד גלעד השיב לו: "בדיוק, וגם אולי ציפיתי לזה. זה דבר בלתי אפשרי, צריך לעשות להם איזה אזור סטרילי". טל ענה בפסימיות: "לא יקרה", אברי ניסה לשמור על אופטימיות זהירה: "לא יקרה? אני יכול רק להביע כמיהה שזה יקרה?", אך טל המשיך בנחרצות: "אתה יכול לנסות. לא יקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה