תקשורת ומדיה

אברי גלעד וארז טל משתוללים בשידור: "תתאבד כמה שיותר מהר"

במהלך שיחה על יחיא סינוואר באולפן קשת 12, יוצר 'פאודה', אבי יששכרוף אמר: "סיכוי טוב שהוא רואה עכשיו אותנו, את התוכנית הזאת". ארז טל הגיב: "יחיא, אם אתה צופה בנו - די", אברי גלעד המשיך: "תתאבד"
תום נחום | 
ארז טל ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-47 של המלחמה בעזה (רביעי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, אבל כעת על הפרק עסקת חילופי השבויים שסוכמה בין הצדדים ותביא להפוגה בלחימה.
בהודעה הרשמית שהוציאה ממשלת ישראל נעדרות התמורות שישראל תעניק לחמאס במסגרת שחרור החטופים, מלבד ימי ההפוגה. ישראל תשחרר מחבלים ותכניס דלק. הכוונה בישראל שהפעימה הראשונה תחל ביום חמישי בצהריים, אז ישוחררו 12 הישראלים הראשונים. רק אחרי הגעתם לישראל, תשוחרר הפעימה הראשונה של המחבלים.
בתוך כך, בתוכניתם של ארז טל ואברי גלעד בקשת 12 אמש (שלישי) ביצעו ביחד עם יוצר 'פאודה' והפרשן לענייני ערבים בידיעות אחרונות ו-ynet, אבי יששכרוף, ניתוח אישיות מסוים לרב המרצחים של חמאס, יחיא סינוואר, על רקע הדיווחים על עסקה לשחרור שבויים, כאשר השיחה על סינוואר הצליחה לעורר כעס רב באולפן.

אבי יששכרוף אמר כך: "להיכנס לראש של יחיא סינוואר? בהצלחה. כבר היינו בראש שלו אחרי הניתוח שיחיא סינוואר עבר בצד הישראלי במוח שלו. אני לא יודע אם הוא בחרדה, יש שם אולי איזה קצר, יש שם איזה משהו פסיכופתי בעיניי. אגב, סיכוי טוב שהוא רואה עכשיו אותנו, את התוכנית הזאת. הוא דובר עברית וחובב תקשורת ישראלית, אני לא יודע מה התנאים שיש לו בבונקר שם באיזה אזור שהוא לא יהיה".
אברי גלעד פנה לארז טל ואמר: "האם זה יחמיא לך שיחיא סינוואר צופה בתוכניתך?", ארז טל השיב: "יחיא, אם אתה צופה בנו - די", בעוד אברי גלעד המשיך ודרש מסינוואר: "תתאבד!", כאשר ארז טל סיכם: "בדיוק, כמה שיותר מהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה