בארץ

גדי איזנקוט תוקף: "נתניהו מסיט את השיח מהמהפכה המשפטית"

הרמטכ"ל לשעבר וחבר הכנסת מטעם המחנה הממלכתי תקף את ראש הממשלה וטען כי אי התייצבות למילואים אינה סרבנות. לדעתו של איזנקוט נתניהו מציג נושא זה כמרכזי ומטה את השיח מהרפורמה המשפטית אותה הוא מתכנן להעביר
מערכת ice |  2
גדי איזנקוט (צילום Yonatan Sindel/Flash90)

הרמטכ"ל לשעבר וחבר הכנסת מטעם המחנה הממלכתי גדי איזנקוט התראיין הערב בתוכנית "פגוש את העיתונות" בקשת 12 והתייחס אל הקריאה לאי התייצבות למילואים, בנוסף תקף את ראש הממשלה נתניהו על רקע קידום החקיקה המשפטית.

"ישראל נמצאת בסכנה הביטחונית החמורה ביותר מאז מלחמת הכיפורים" פתח איזנקוט את דבריו והוסיף: "אין עדיין חייל אחד שנשפט על סרבנות, לצערי ראש ממשלה מטה את השיח מהמהפכה המשפטית לסרבנות שכלל לא הייתה, לא מבין את השיקולים שלו, הייעוד של צה"ל הוא לנצח במלחמה ולהבטיח את קיומה של מדינת ישראל, סרבנות בסופו של דבר זה רק בין החייל למפקד, במקרה הזה אין שום סרבנות, מדובר בהחלט אישית אם להתנדב או לא".
 


איזנקוט התייחס גם להמשך החקיקה: "ברור שהרצון של הקואליציה הוא להשתלט על הועדה למינוי שופטים, אם זה יקרה אפשר יהיה להגיד שישראל כבר לא מדינה דמוקרטית, אני מתקשה להבין את השיקולים של ראש הממשלה, אני מצפה שהוא יראה את הסכנה לביטחון המדינה, יש דברים חשובים יותר מעילת הסבירות".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתביישת בך.
    סימה 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לעשות שלום בעם אתה ממשיך לעודד את ההפגנות.
    סגור
  • 1.
    טברייני
    שחורי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טברייני לונסו.
    סגור