בארץ

כעשרת אלפי חיילי מילואים מודיעים רשמית: "משהים את התנדבותנו"

כיממה לאחר שמאות טייסים הודיעו שלא יתנדבו יותר לשירות מילואים בחיל האוויר, מכתבי הפסקת התנדבות דומים החלו להגיע מחיילי מילואים ביחידות נוספות ובצה"ל
מערכת ice | 
חיילים (צילום shutterstock)
אתמול (שישי) פורסם כי מאות אנשי צוות בחיל האוויר, ובהם טייסי מילואים, הודיעו שהם מפסיקים את התנדבותם. היום, עם צאת השבת, מתברר כי חיילי מילואים ברחבי צה"ל מצטרפים אליהם, כך על פי N12.
הערב תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית בה כעשרת אלפי חיילי מילואים צפויים להודיע על השהיית ההתנדבות שלהם. עם זאת, עדיין לא ידוע כמה מהם בדיוק מתכננים להצטרף למהלך באופן רשמי ואם המספר ישאר במאות או יגיע לאלפים. נזכיר כי לאחר ההצהרה של צוותי חיל האוויר, שר הביטחון גלנט החל לפעול במטרה לבלום את החקיקה כדי לעזור לשמור על כשירותו של צה"ל.
 
כמו כן, הרמטכ"ל אף הזהיר כי אם המצב יסלים, צה"ל עלול לאבד כשירות מבצעית בתוך 48 שעות בלבד. למרות כל זה, הקבינט טרם התכנס כדי לדון בבעיה הממשית הזו. 
בעת זו ידוע כי יותר מ-900 בוגרים של אגף המודיעין פנו לראש אמ"ן והודיעו על הפסקת ההתנדבות: "אנו קוראים לממשלת ישראל ולחברי הקואליציה לעצור לאלתר את המהלכים הדיקטטוריים. אנו מודיעים בזאת למפקדינו, בצער רב, כי אנו משהים את התנדבותנו לשירות מילואים עד להודעה חדשה". הודעה דומה נמסרה מטעם חיילי מילואים שמשרתים ביחידה ללוחמה בטרור וביחידות נוספות. כמו כן, נודע שכ-24 שוטרים חתמו על עצומה שתומכת בעצירת החקיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה