תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 יקבל תביעה מקרעי? "לשים סוף לשקרים"

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, שיגר איום בתביעת דיבה לכתב ופרשן חדשות 13, ברוך קרא, שכינה אותו 'שקרן' - תוך דרישה להתנצלות, מחיקת הציוץ המדובר ופיצוי בגובה 75 אלף שקל: "צריך לשים סוף לשקרים של אלו שחושבים שמותר להם להגיד הכל"
תום נחום | 
ברוך קרא (צילום צילום מסך)
שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי פתח חזית נוספת ומאיים בתביעה נגד כתב ופרשן חדשות 13 לענייני משפט, ברוך קרא, זאת על רקע דבריו של קרא והחלטתו לכנות את השר קרעי 'שקרן' בציוץ לוחמני שהעלה נגדו לפני שלושה ימים. בציוץ המדובר כתב קרא כך: "קרעי השקרן, פשוט שקרן, אומר עכשיו בגל״צ שטייסים איימו שלא יתייצבו לקרב בעת לחימה. הם אמרו כל הזמן בדיוק להיפך. וגם קיימו".
 
קרעי, שדורש מקרא להסיר את הציוץ נגדו ולהתנצל אודותיו בתוך שלושה ימים, דורש מקרא גם פיצוי בגובה 75 אלף שקל, כאשר אם קרא לא יבצע זאת השר קרעי הורה לנציגיו לפעול משפטית 'בכל האמצעים הנדרשים, לרבות הגשת תביעת דיבה לבית המשפט המוסמך'.
בציוץ שכתב בנושא, התייחס קרעי לאיום התביעה נגד קרא וכתב: "נגמרו הימים בהם אנחנו משאירים את המגרש ריק. דווקא בתקופה הזו, בזמן שחיילנו הגיבורים נלחמים במסירות אין קץ ובזמן שאנחנו קוראים ודורשים אחדות, צריך לשים סוף לשקרים של אלו שחושבים שמותר להם להגיד הכל".

"שלחתי היום מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים לברוך קרא: ״פרסום הדברים החמורים לעיל על ידך, לא רק שחוטאים לאמת ומציגים את מרשנו כאדם שקרן שאינו דובר אמת, אלא נועדו לפלג את העם, להכפיש את שמו של מרשנו, וזה דבר שלא ייעשה - בוודאי שלא בעת מלחמה, בה גם מרשנו עוסק במאמץ המלחמתי ובניצחון צה״ל וכוחות הביטחון על האויב האכזר.״ ״מְכַסֶּה שִׂנְאָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר וּמוֹצִא דִבָּה הוּא כְסִיל״ (משלי י יח)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה