תקשורת ומדיה

ערוץ 14 בצעד מסקרן: זה מה שישדרו לראשונה

לאחרונה דווח כי ערוץ 14 מתכנן הקמה של מחלקה חדשה אשר תעסוק ביצירת דוקומנטרי שישודר בימים חמישי ובמוצ"ש. לצורך הפרויקט המדובר גויסו מספר רב של צלמים ואנשי הפקה, שינסו ביחד למצות את הפוטנציאל ולשדרג את תכני הערוץ
מערכת ice |  3
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 הפך לאחד גופי התקשורת הנצפים ביותר בישראל, כאשר עבר במהלך השנים האחרונות כמה שינויים שהיטיבו עמו. רוב הרייטינג ב-14 הולך למהדורת החדשות המרכזית המוגשת על ידי מגי טביבי ושרון גל, וכן גם לתכנית האירוח "הפטריוטים" בהגשתו של ינון מגל. כעת, מתברר כי בערוץ עובדים על הפקה חדשה ומרעננת שתוכל לגרוף צופים חדשים.
ע"פ דיווח של רן בוקר, בערוץ עובדים על הקמתה של מחלקת חדשה אשר תעסוק בתכני דוקומנטרי שישודרו בימי חמישי ומוצ"ש. כמו כן, גוייסו מספר רב של צלמים ואנשי הפקה אשר מטרתם להוציא את הפוטנציאל המרבי מהפרויקט המדובר. אין ספק כי פרקי דוקו יכולים להפיח רוח ועניין חדש בערוץ.
 
כזכור, לאחרונה עשו בערוץ מהלך כאשר העבירו את אראל סגל לרצועה 19, כנראה כחלק מהשינויים הארגוניים שבו. בנוסף, לאחרונה פורסמו נתונים אשר הראו כי 14 מקבלים את המימון הנמוך ביותר מהמדינה ביחס לאחוז הרייטינג שהם גורפים – וזאת בניגוד לערוץ 13 למשל, אשר קיבל סכומים שאינם פרופורציונליים לכמות הצופים שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיתעדו את הבערות של צופיהם.
    IQ Tester 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ואת הסיבות והנסיבות לכך.
    סגור
  • 1.
    מאד מרענן לצפות ב14.לגמרי נותן פרופורציה. (ל"ת)
    מיקה 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • יאללה תצפו בהשתקפותם ו..תיטבעו בה. (ל"ת)
    נרקיס היווני 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור