דעות
הפסדנו כסף, אבל 'חוליו' הרוויחה בגדול - הפרסום היה חיובי, הלקוחות הודו לנו
בעידן של היום, כל מפגש עם הלקוח הופך להיות מהיר, אישי ומידי יותר מבעבר. הדרישה לשירות כן, אמיתי וברמה גבוהה, היא חלק מסל הציפיות הבסיסיות של כל צרכן כיום, זה שיכול במחי יד לרתום אחריו המוני צרכנים מזדהים ברשתות החברתיות ולמחוק מוניטין.
דרכי התגובה של חברות עסקיות, משליכות היום יותר מתמיד על תדמיתן מכל קמפיין פרסומי עתיר ממון, כי השיח הצרכני נמצא במקום של הצדק, במקום של הוגנות ולא "חזירות", ובטח שבמקום של לעשות טוב, להפתיע ולשמר אמון. כל אלו מתבטאים באופן שבו אתה מטמיע ומנחיל את תפיסת השירות שלך.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.פטירת אביו של גיורא מנדליהודית שרון 10/2015/06הגב לתגובה זו0 0הי גיורא אני יהודית שרון מחפשת אותך בקשר למותו של אביך זיגי זל מאוד הצטערתי לשמוע על פטירתו אם תוכל ליצור איתי קשר אשמח לשמוע מה קרה לו.תתקשר בבקשה ל02 5617107 תודה מחכה לטלפוןסגור
-
5.צודק - ראו להשוואה את אתר p-1000ירון 04/2015/10הגב לתגובה זו0 0הוציאו פרסום של מכשיר סלולארי במבצע מיוחד עם קופון הנחה. בתהליך הרכישה שינו את המחיר אם אתה לא שם לב אתה משלם יותר משהובטח, אם אתה שם לב לא מוכנים לספק את המוצר. וכאן מדובר ב"טעות סופר" של 100 ש"ח. אני מסכים עם מנכ"ל חוליו. החזירות חוגגת . ירוןסגור
-
4.מנדל יא גולנצ'יק (ל"ת)מרץ 3 51 אמפריה 04/2015/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.תרגיל יח"צ חביבאנונימי 04/2015/06הגב לתגובה זו1 0נניח שמכרת 30 כרטיסים כאלו והפסדת 150 דולר על כל כרטיס. סה"כ 4500 דולר. כסף קטן. במקרה הגרוע ביותר הלך הכסף. במקרה הטוב הרווחת חשיפה חיובית ששווה לך פי 10 ואולי פי 100.סגור
-
2.לא הפסדת אגורה. אלא הרווחת חשיפה שווה יותר (ל"ת)חשבתי שזה תרגיל יח"צ 04/2015/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.ואני כבר חשבתי שזו הייתה המטרה מלכתחילה... (ל"ת)גיל 04/2015/05הגב לתגובה זו0 0סגור


