מינויים

מינוי חדש בגוף האשראי החברתי: "לתת מענה לביקוש הגובר במשק"

גיל שגיב מונה לסמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח ב"עוגן", העוסק באספקת אשראי למשקי בית, עסקים קטנים ועמותות עם קשיים ואספקת שירותי מנטורינג 
מערכת ice | 
גיל שגיב (צילום אוהד רומנו)
גיל שגיב מונה לסמנכ"ל שיווק וחווית לקוח בעוגן, גוף האשראי החברתי הגדול בישראל. במסגרת תפקידו, יוביל שגיב את פיתוח המותג ומעטפת השירות וחווית הלקוח של עוגן, המספק אשראי למשקי בית, עסקים קטנים ועמותות המתקשים לקבל אשראי מהמערכת הבנקאית, וכן מספק שירותי מנטורינג פיננסיים וניהוליים. שגיב ייכנס לתפקידו בתחילת מאי.
שגיב מביא עמו ניסיון רב בעולמות השיווק והדיגיטל מחברות גדולות במשק בכלל, ובמגזר הפיננסי בפרט. בין היתר, כיהן כסמנכ"ל שיווק ודיגיטל בחברת מגדל וכסמנכ"ל שיווק ודיגיטל ב-AIG. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב. 
שגיב מחליף את יפעת דוד, המסיימת את תפקידה לאחר 3 שנים, במהלכן יזמה וניהלה את תהליך השינוי הארגוני של עוגן ואת מיתוגו כגוף אחד המאגד תחתיו את כלל פעילויות הארגון. זאת, לצד הובלת האסטרטגיה השיווקית של עוגן, לרבות ייזום קמפיינים לתוכניות הסיוע השונות של הארגון. 
שגיא בלשה, מנכ"ל עוגן, אמר: "הצטרפותו של גיל מהווה חיזוק משמעותי, בתקופה שבה אנו פועלים ללא ליאות להנגיש את שירותי האשראי שלנו לכמה שיותר לקוחות. זאת, על מנת לתת מענה לביקוש הגובר לאשראי במשק, על רקע המצוקה הכלכלית הגוברת לנוכח יוקר המחיה והפגיעה בפעילות המשק כתוצאה מהמלחמה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה