מינויים

מנכ"ל חדש לשב"א: איתן לב טוב מונה לתפקיד

דירקטוריון שב"א בחר במנכ"ל סיבוס לתפקיד המנכ"ל החדש.  לב טוב ייכנס לתפקידו ביולי, לאחר אישור בנק ישראל. יו"ר דירקטוריון: "יסייע לחברה להתמודד עם האתגרים המהותיים העומדים בפניה"
מערכת ice |  2
איתן לב טוב (צילום ישראל כהן)
דירקטוריון חברת שירותי בנק אוטומטיים, בחר היום (שני) באיתן לב טוב לתפקיד מנכ״ל החברה. לב טוב ייכנס לתפקידו בתחילת חודש יולי ומינויו הועבר לאישור בנק ישראל. לב טוב יחליף בתפקיד את משה וולף שמכהן כמנכ"ל החברות שב"א ומס"ב.
לב טוב (55) משמש מאז סוף 2018 בתפקיד מנכ״ל סיבוס מקבוצת Sodexo  העולמית וקודם לכן כיהן במשך שנתיים כסגן נשיא תחום השיווק והמכירות של החברה. לב טוב בעל ניסיון עשיר בתחומי הטכנולוגיה ושימש בעבר בתפקיד סמנכ״ל המכירות של קונצרן הטכנולוגיה הגרמני Software AG בישראל, בתפקידים בכירים בחברת Nipendo ובתפקיד מנכ״ל, ומנהל שיווק ומכירות של בזק זהב. הוא בעל תואר ראשון בפיזיקה מאוניברסיטת ת״א.
משב"א נמסר כי: "הבחירה באיתן לב טוב מגיעה בהמשך להמלצה מוועדת האיתור שהקים דירקטוריון החברה בראשותו של היו"ר שלמה ביסטרי. ועדת האיתור בדקה את מועמדותם של עשרות מועמדות ומועמדים בכירים עם ניסיון ורקע עשיר מתחומי הפיננסים והטכנולוגיה. ועדת האיתור שהקים הדירקטוריון לוותה על ידי חברת השמה ותהליך האיתור לתפקיד היה מובנה ושיטתי".
יו"ר דירקטוריון שב"א, שלמה ביסטרי, ציין כי: "איתן נבחר על ידי הדירקטוריון בשל ניסיונו והידע הרב שהוא מביא עמו מעולם התשלומים המתקדמים המתפתח והדינמי, והטכנולוגיה עליה מושתת מערך המחשוב של שב"א, שיסייעו לחברה להתמודד עם האתגרים המהותיים העומדים בפניה, לרבות הליך ההפרדה מחברת מס"ב".
המנכ"ל החדש, איתן לב טוב, מסר כי: "אני מגיע לתפקיד עם אמביציה גדולה לפתח את שב"א ולתרום לה מניסיוני בתחומי הטכנולוגיה, הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות. שב"א יכולה לנצל את מהפכת התשלומים המתקדמים שהחלה בישראל ולהפוך לחברה חזקה יותר עם סל מוצרים רחב יותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זבל של בן אדם - חסר עמוד שידרה ושקרן (ל"ת)
    ז 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גניבת השנה. גיוס מדהים של שב"א אובדן גדול לסיבוס (ל"ת)
    איזו גניבה של שב"א 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור