מינויים

אפרת זהר רייסמן מונתה לסמנכ״לית משאבי אנוש ב-EX.CO

אפרת זהר רייסמן תוביל את פעילות משאבי האנוש הגלובלית של EX.CO, הפלטפורמה המובילה בעולם לחוויות אינטראקטיביות בנכסים דיגיטליים
מערכת ice |  1
אפרת זהר רייסמן (צילום EX.CO)
אפרת רייסמן הצטרפה לחברת EX.CO כדי להוביל את אסטרטגיית משאבי האנוש ולבנות תשתית תהליכית כוללת בעולמות הגיוס, פיתוח ושימור ההון האנושי, באופן שייתן מענה לאתגרים העסקיים וצמיחת הארגון המהירה - החל מרכישת פלטפורמת הוידאו סדאטו והתרחבותה הגלובלית של החברה. 
רייסמן מגיעה עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בתאגידים וארגונים מובילים בארץ ובעולם, ושימשה בתפקידים בכירים באמדוקס, טבע, אלקטרה בע"מ ועוד. בחברת אלקטרה בע"מ ניהלה את הפיתוח הארגוני ואת כלל פעילות משאבי האנוש של מטה החברה, ובטבע הובילה את ארגון משאבי האנוש של חטיבת האיכות הגלובלית ו-Joint Venture של טבע עם התאגיד P&G. 
EX.CO היא חברת הייטק המפעילה את הפלטפורמה המובילה לחוויות אינטראקטיביות באתרי אינטרנט, המאפשרת לחברות לשדרג את האופן בו הן מתקשרות עם הקהל שלהן בנכסים הדיגיטליים שלהן. החוויות המיוצרות בפלטפורמה של EX.CO מתווכות מדי חודש מיליארדי אינטראקציות באתרים ברחבי העולם, שמובילות למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה, ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות. על לקוחות החברה נמנים מותגי ענק כמו נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott וחברות מדיה גדולות כמו CBS, Vice, Bauer Media. לחברה משרדים במספר ערים בעולם, ביניהן תל אביב, לונדון וניו יורק.
תום פחיס, מייסד ומנכ"ל EX.CO מסר: "EX.CO מברכת על הצטרפותה של אפרת להובלת התחום היקר ביותר לליבנו - האנשים של EX.CO, שהופכים אותנו למי שאנחנו והצלחת החברה היא קודם כל בזכותם. הניסיון והפרספקטיבה שאפרת מביאה איתה קריטיים לחברה בשלב הנוכחי - עם עשרות משרות פתוחות ותוך כדי תהליך Scale up משמעותי, ואין לי ספק שתהיה לנו יחד דרך מרתקת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאז שהבורד פיטר את שאול המנכל ונתן את המושכות לפחיס
    עובד 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה מתחילה להבריא
    סגור