מינויים

רוג'ר פומרנץ מונה לסגן יו"ר הדירקטוריון באנלייבקס

חברת אנלייבקס, העוסקת בפיתוח תרופות להשבת האיזון למערכת החיסונית, הודיעה על מינוי ד"ר רוג'ר ג'יי פומרנץ לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון. שי נוביק, יו"ר הדירקטריון: "מצפים ליהנות מתובנותיו כשאנו מוציאים לפועל את האסטרטגיה הקלינית והתאגידית שלנו. עונג עבורי לקבל את פניו לחברה"
מערכת ice | 
אנלייבקס (צילום יחצ)
חברת אנלייבקס, העוסקת בפיתוח תרופות להשבת האיזון למערכת החיסונית, הודיעה על מינוי ד"ר רוג'ר ג'יי פומרנץ לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון. אנלייבקס מדווחת היום על מינויו של ד"ר רוג'ר ג'יי פומרנץ (Pomerantz) לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון. פומרנץ הוא ותיק בתעשיות הפרמצבטיקה והביומד, אשר הוביל פעילויות של פיתוחים מדעיים, 13 אישורים רגולטורים ברחבי העולם לתרופות שונות, ולמעלה מ-150 עסקאות רכישה ופיתוח עסקי במהלך הקריירה המרשימה שלו.
ד"ר פומרנץ אמר: "זהו כבוד להצטרף לאנלייבקס כסגן יו"ר דירקטוריון בצומת חשוב זה באבולוציה של החברה. תמיד התעניינתי בתפקידים של מקרופאגים במגוון מחלות מאז הייתי חוקר איידס, והתרשמתי מאוד מהנתונים הפרה-קליניים והקליניים הממחישים את היישום הרחב של מנגנון הפעולה החדשני של Allocetra".
 
לדבריו: "נתונים אלה מדגימים את הפוטנציאל של הטיפול התאי מהדור הבא הזה, לשרת חולים עם מגוון מחלות המאופיינות בחוסר איזון של סביבת המקרופאגים. אני מצפה לשתף פעולה עם חבריי בדירקטוריון וההנהלה בעודנו פועלים לקידום הפיתוח של Allocetra בספסיס ולהתחיל את התכנית הקלינית בגידולים סרטניים מוצקים. עם מנהיגות מוכשרת, נתונים חזקים ומצבת מזומנים המספיקה עד הרבעון השלישי של 2024, אני מאמין שאנלייבקס ממוצבת היטב להצלחה מתמשכת".
יו"ר הדירקטוריון שי נוביק ציין כי "הניסיון הכביר בפיתוח העסקי של ד"ר פומרנץ והרקורד של יצירת ערך לבעלי המניות באמצעות פיתוח מוצלח של תרופות הופכים אותו להתאמה אידיאלית לדירקטוריון אנלייבקס. אנו מצפים ליהנות מהתובנות והניסיון שלו בזמן שאנו מוציאים אל הפועל את האסטרטגיה הקלינית והתאגידית שלנו. זהו עונג עבורי לקבל את פניו לחברה כסגן היו"ר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה