מינויים

מנכ"ל קניוני עזריאלי עובר לרשת הצרפתית

דירקטוריון קבוצת יינות ביתן אישר את מינויו של אורי קלישטיין למנכ"ל. בתפקידו החדש יוביל קלישטיין את כניסתה של רשת קארפור לארץ והחלפת המותגים יינות ביתן ומגה 
מערכת ice |  1
אורי קילשטיין (צילום סיון פרג', ויקיפדיה)

קבוצת יינות ביתן הודיעה הבוקר (שני) כי דירקטוריון החברה אישר את מינויו של אורי קילשטיין למנכ"ל קרפור ישראל. במסגרת תפקידו יהיה קילשטיין אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית לארץ, וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קרפור.  


לקילשטיין בן 49, נשוי ואב לארבעה, אשר צפוי להיכנס לתפקידו ביולי הקרוב, ניסיון רב בתחום הקמעונאות. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קניוני עזריאלי, וקודם לכן שימש כמשנה למנכ"ל שופרסל וכסמנכ"ל הסחר והשיווק של הרשת.
 


בהשכלתו, קילשטיין הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ובמשפטים מאוניברסיטת תל-אביב, ובעל תואר שני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק, מאוניברסיטת תל-אביב. בנוסף, הוא בוגר קורס ניהול מתקדם מאוניברסיטת הארווארד (AMP). הוא הגיע לקמעונאות ממקינזי שם התמחה בניהול פרויקטים בינל' של חברות קמעונאיות עולמיות.

כזכור, המינוי החדש מגיעה לאחר שרק לפני מספר ימים, עמית זאב, הודיע באופן מפתיע על סיום תפקידו כמנכ"ל קבוצת יינות ביתן. "אני שמח על הצטרפותו של קילשטיין כמכפיל כוח לקבוצה", אמר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ויו"ר יינות ביתן, צביקה שוימר.
 


קילשטיין עצמו התייחס למינוי ומסר: "אני נרגש להצטרף לקבוצת אלקטרה צריכה ולהוביל את כניסתה של הענקית הבינלאומית קרפור לישראל. קרפור, מובילה עולמית בתחום קמעונאות המזון,  תספק לנו את המטרייה הקמעונאית המקצועית המתקדמת היום ביותר בעולם והיא טומנת בחובה פוטנציאל אדיר לשינוי כללי המשחק של השוק בישראל".
 


"קארפור", היא חברה צרפתית בינלאומית בתחום הקמעונאות, מפעילה את רשת המרכולים הגדולה באירופה, והשנייה בגודלה בעולם, צפויה להגיע לישראל בסוף שנת 2022. הרשת  חתמה בחודש מארס האחרון על מזכר הבנות לפתיחת רשת שיווק בישראל. במסגרת העסקה יבוטלו המותגים 'מגה' ו-'יינות ביתן' וסניפיהם הפרוסים ברחבי הארץ יוסבו לרשת הקמעונאית הצרפתית.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוויק
    גוני 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי סוף סוף קוויקתתחיל לעלות
    סגור