מינויים

סוף לחיפושים: נבחרת ישראל הודיעה על מינוי של מאמן חדש

נבחרת ישראל בכדורסל הודיעה אחרי חודשים רבים של חיפושים ושיחות עם מספר מאמנים מאז התפטר מתפקידו גיא גודס, היא סוף סוף החתימה מאמן חדש, זאת לאחת שמינתה את אריאל בית הלחמי, שעוזרו יהיה שרון דרוקר
מערכת ice | 
בית הלחמי ודרוקר (צילום איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת ישראל בכדורסל הודיעה הבוקר (שישי) כי אחרי חודשים רבים של חיפושים ושיחות עם מספר מאמנים מאז התפטר מתפקידו גיא גודס, היא סוף סוף החתימה מאמן חדש, זאת לאחת שמינתה את אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת העתודה לשעבר, כאשר מי שישמש כעוזרו של בית הלחמי הוא שרון דרוקר.
איגוד הכדורסל בחר כאמור את הצוות שיוליך את נבחרת ישראל בשנים הקרובות, כאשר המאמן הראשי הוא אריאל בית הלחמי (57), מוותיקי המאמנים בליגת העל ומדורג שמיני במספר המשחקים בהם אימן בליגה.
 
הוא שימש בעבר כעוזר מאמן נבחרת ישראל הבוגרת תחת צביקה שרף. בית הלחמי אימן את נבחרת העתודה בשתי קדנציות שונות, הראשונה בעשור הראשון של שנות האלפיים ובקדנציה השנייה עשה היסטוריה כפולה, כשהוביל את נבחרת העתודה לשתי זכיות רצופות באליפות אירופה, בשנת 2018 בקמניץ גרמניה ושנה מאוחר יותר, באליפות בלתי נשכחת בת"א. באותן שנים אימן בית הלחמי שחקנים רבים שמהווים היום חלק חשוב מהנבחרת הבוגרת, בהם דני אבדיה, ים מדר, יובל זוסמן, גבי צ'אצ'אשוילי ואחרים. 
שרון דרוקר (55), אימן גם הוא את נבחרת העתודה בעבר, החזיר אותה לדרג א' לפני יותר מעשור וכיום משמש גם כמאמן נבחרת הנשים שתשחק באליפות אירופה בארץ ביוני הקרוב. דרוקר מדורג במקום ה-11 בכמות המשחקים בהם אימן בליגת העל וזאת למרות שאימן לא מעט שנים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה