מינויים

צאלה רוזנבלום-עמור מונתה למנכ"לית קבוצת מ.אביב תעשיות בנייה

מינוי רוזנבלום-עמור לתפקיד המנכ"ל מגיעה מספר חודשים אחרי שהחברה דיווחה כי השלימה בהצלחה את שלב המכרז למשקיעים מסווגים ותגייס 100 מיליון שקלים בהנפקת אג"ח חדשה (סדרה 7)
מערכת ice | 
צאלה רוזנבלום-עמור
אשת הנדל"ן הוותיקה והמובילה צאלה רוזנבלום-עמור מונתה לתפקיד מנכ"לית ראשית בקבוצת הנדל"ן מ.אביב תעשיות בנייה, לאחר ששימשה בה עד כה כמשנה למנכ"ל.
במסגרת תפקידה תהיה רוזנבלום-עמור אחראית על המשך פיתוח החברה, זאת תוך ניהול האסטרטגיה העתידית של מ.אביב, עם דגש על תחום ההתחדשות העירונית בירושלים ובערים נוספות.
 
רוזנבלום-עמור גדלה בארצות הברית, שאבה מהחברה המשפחתית לנדל"ן יוקרה את רזי ענף הבנייה והניסיון הניהולי הרב ובמשך 25 השנים האחרונות עסקה במגוון תפקידים בכירים בתחום הנדל"ן. בנוסף לכך, רוזנבלום-עמור הינה בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני וסיימה את שניהם בהצלחה רבה ובהצטיינות יתרה.
בסוף שנה שעברה, דווחה מ.אביב תעשיות בניה כי השלימה בהצלחה את שלב המכרז למשקיעים מסווגים ותגייס 100 מיליון שקלים בהנפקת אג"ח חדשה (סדרה 7). במכרז הוצעו למשקיעים יחידות הכוללות כל אחת 1,000 ש"ח ערך נקוב של אגרות החוב בהצעה אחידה, בדרך של מכרז על שיעור הריבית השנתית שתישאנה אגרות חוב (סדרה 7). 
במסגרת המכרז, הגישו משקיעים מסווגים התחייבויות מוקדמות לרכישת 132,329,000 ש"ח ערך נקוב אגרות חוב (סדרה 7), כאשר שיעור הריבית בגין אגרות החוב שנקבע במכרז הינו 6.9% לשנה, אשר יהווה בהנפקה לציבור את שיעור הריבית המירבי שתישאנה אגרות החוב (סדרה 7). בכוונת החברה להיענות להצעות להתחייבויות מוקדמות על ידי משקיעים מסווגים לרכישת 100,000,000 ש"ח ערך נקוב אגרות החוב (סדרה 7). שיעור הריבית הסופי ייקבע במסגרת ההצעה לציבור שתקיים החברה על פי דוח הצעת מדף בדרך של הצעה אחידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה