נדל"ן ותשתיות

כוכב "ארץ נהדרת" נחשף: בדרך לעסקה בתחום הנדל"ן?

אורי לייזרוביץ', השחקן וכוכב "ארץ נהדרת", העלה מספר סטורים לחשבון האינסטגרם שלו בהם חשף כי הוא ובן זוגו ארז ברגר, מחפשים לרכוש דירה חדשה באזור עמק חפר או תל אביב: "תעזרו לי דחוף"
מערכת ice |  2
ארץ נהדרת משחק השלטון
אורי לייזרוביץ', השחקן וכוכב "ארץ נהדרת" בקשת 12, העלה היום (שני) סטורי מסקרן במיוחד יחד עם בן זוגו ארז ברגר, בו הוא חשף כי השניים מחפשים לרכוש או להשכיר בית באזור עמק חפר, בצורה יצירתית מאוד, עם בקשה ששלח לעוקבים.
אל הסטורי שהעלה הוסיף לייזרוביץ' תמונה של השניים מתנשקים, כשעל הרקע כתב: "מחפשים לקנות או לבנות בית במושב. עדיפות בצד המערבי של עמק חפר (אזור כפר ויתקין). אם אתם מוכרים או יודעים על מישהו שמוכר – דברו איתי. בואו נהיה שכנים!".
 
וזה לא נגמר כאן. בהמשך, העלה השחקן והקומיקאי תמונה שלו מחזיק את בנו בידיים ומשקיף על הנוף של הים בתל אביב וכתב: "או דירה גדולה למכירה בתל אביב (באזור עם גנים ובתי ספר טובים לארדי). שלחו הצעות מעניינות. עדיפות לכאלה שרואים ים".
וזה לא הכל, לייזרוביץ' העלה תיעוד נוסף שלו ושל ברגר בסחון ביתן וכתב: "תעזרו לי דחוף. חברים, אתם צריכים לעזור לי כי ארז רוצה שנעבור לקריית אונו. הוא ממש משכנע אותי ברגעים האלה לעבור לקריית אונו. לא שיש רע בקריית אונו, דודה שלי גרה שם. פחות פרקטי לי עם העבודה".
לסיום כתב: "אם את או אתה מתווכים אז להיות עשויים רק מחומרים שסורלה קטורזה עשויה מהם. "מה זה אומר? אדיבות, שקיפות, רוחב לב, תכלס'יות, הבנת העניין. בסדר? תודה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה בכלל ולמה זה מעניין מישהו? לאקי עליהם
    לאקי 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי זה בכלל ולמה זה מעניין מישהו? לאקי עליהם
    סגור
  • 1.
    אתם גרועים.יותר צהובים מהשתן שלי.
    מר ציפן 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נחשף? עיסקת נדל"ן ענקית? כולה הבחור מחפש לשכור (לא להשכיר, עוד עליבות) דירה.
    סגור