נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות בצפון: היכן יושקעו 900 מיליון שקל?

קבוצות הורוביץ והרציג מודיעות על בניית 602 יח"ד לאחר שזכו במכרז של פינוי בינוי במתחם אגש בקריית ים בהיקף של 900 מיליון שקל
מערכת ice | 
התחדשות עירונית ברחוב זבולון בקרית ים. הדמיה: מבטים הדמיות

פרויקט ענק בצפון. קבוצת הורוביץ בשיתוף עם קבוצת הרציג זכו במכרז פינוי בינוי של נציגות הדיירים בשכונת אגש בקריית ים. הקבוצה עתידה לבנות 602 יח"ד על בסיס 101 יח"ד הקיימות במגרש של 26.3 דונם

היקף המכרז הינו בסדר גודל של כ-900 מיליון שקלים. במתחם הקיים יש 101 יח"ד שעליהן ניתן לבנות 602 יח"ד סה"כ. במידה והשב"ס יאושר ניתן לקבל תוספת של 20% נוספים שמביאים לעוד 120 יח"ד, סה"כ 722 יח"ד . שטח המחם הוא 26.3 דונם . על פי התב"ע בתוקף ייבנו (ללא הקלות וללא שב"ס) סה"כ 117,637 מ"ר אשר יכללו בתוכם: סה"כ – 602 יח"ד כאשר יושבו כ- 101 יח"ד לדיירים.
 

במתחם צפויים להבנות מגדלים מודרניים שניתן כמעט מכל קומה בהם להשקיף על הים. בשטחים הפונים לרח' להמן יבנו שטחי מסחר הכוללים מגוון שימושים עסקיים בין היתר בתי קפה ומקומות בילוי מתאימים כחלק מהאווירה התוססת והצעירה שתהיה לאזור. השטחים הפתוחים המשותפים יהיו נגישים ויקשרו בין הרחובות כהשלמת מערכת שבילי הולכי רגל ואופניים של השכונה.
חני הורוביץ, מנכ"ל ובעלים קבוצת הורוביץ, מסרה: "אני גאה ושמחה על בחירתם של הדיירים והמנהלת להתחדשות עירונות בקריית ים בקבוצת הורוביץ כמובילת הפרויקט במתחם אגש. זהו כבוד גדול עבורי להביא את את סטנדרט הבנייה של הקבוצה לעיר ולתושבים. קריית ים נמצאת בפריחה נדל"נית, אנו מאמינים בה מאוד ושמחים להיות חלק מהתנופה. הפרויקט שעתיד להבנות שם דגש על חיי הדיירים ורווחתם, ונפעל לקדם אותו בטווח הזמנים הטוב ביותר. קריית ים רחוקה ממימוש הפוטנציאל שלה, השכונה שתבנה תשביח את האזור ותשמור על הקרבה לים".
יהודה הרציג, מנכ"ל קבוצת הרציג נדל"ן, מסר: "אנו גאים ושמחים על השותפות עם קבוצת הורוביץ בפרויקט בקרית ים. שיתוף הפעולה בין החברות והחיבור ביניהן יביא את הפרויקט להצלחה ולטובת תושבי העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה