נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי בקריית ים: הפרויקט צפוי להניב סכום עתק

הוועדה המחוזית בחיפה אישרה את תכנית ההתחדשות העירונית בקריית ים עם תחזית מכירות לפרויקט בסכום מטורף המוערך ב-1.8 מיליארד שקלים
כפיר אדר | 
דיור (צילום פלאש 90/ גיל יערי)
פרויקט נוסף בפינוי בינוי תחת חברת הכשרת היישוב, אשר מלווה מתחילת דרכו על ידי חברת "אביבים - התחדשות עירונית" מחיפה, עתיד לצאת לדרך בקרוב וזאת לאחר שהוועדה המחוזית בחיפה אישרה בימים האחרונים את התכנית בקריית ים.
פרויקט זה מתווסף לכ-1,500 יחידות דיור אשר מקודמות על ידי חברת אביבים בפרוייקטים של פינוי בינוי בערים חיפה, טירת הכרמל ונשר, אשר חלקן הגדול נמצא בהליכי תכנון מתקדמים. תחזית המכירות לפרויקט נאמדת בסכום מטורף המוערך ב-1.8 מיליארד שקלים.
בתכנית זו מדובר על 48 דונם ותכלול הקמת 1,450 דירות חדשות במקום 224 קיימות, כמו כן התכנית משלבת שטחי תעסוקה ומסחר, חזיתות מסחריות ופיתוח שטחי ציבור לרווחת התושבים. אישור התכנית תביא בשנים הקרובות לקליטתם של אלפי תושבים חדשים, זוגות צעירים ומשפחות בקריית ים המתחדשת.
אלכס מריאש, מנכ״ל הכשרה התחדשות, הכשרת הישוב בע"מ: "אישור התכנית מהווה הבעת אמון של הועדה בתכנית אשר יזמנו ובקריית ים. אנו מודים לראש העיר דוד אבן צור, למינהלת להתחדשות עירונית, למהנדס העיר קריית ים ולמתכננת המחוז על התמיכה והליווי לאורך כל שלבי התכנית. העבודה המשותפת איפשרה לנו לבנות תכנית טובה ואיכותית, אשר בטוחני כי תמשוך תושבים רבים שייהנו מאיכות חיים וסטנדרט בנייה גבוה בקריית ים הצומחת".
עו"ד בלהה מצגר, שותפה בחברת אביבים, אשר מלווה את הדיירים בפרויקט: "ההתקדמות יוצאת הדופן לאישור התוכנית מעידה על הבעת האמון של הדיירים, של העירייה ושל וועדות התכנון.
אנו גאים להוביל יחד עם חברת הכשרת הישוב את אחד הפרויקטים הגדולים ביותר באזור הצפון.
אנו סמוכים ובטוחים, כי הפרויקט הזה הינו הסנונית הראשונה בפרויקטים מסוג "פינוי בינוי" בהקפי ענק באזור הצפון, אשר יסייעו בהעלאת איכות החיים של התושבים, מתן פתרונות מיגון הן מפני טילים והן מפני רעידות אדמה.
אנו שמחים להוכיח לדיירים אשר נתנו בנו את האמון, כי "פינוי בינוי" אינו אגדה שיכולה להתממש רק במרכז הארץ וכולנו תקווה שבשנים הקרובות יותר ויותר מתושבי הצפון יזכו להיות חלק מהיוזמה המבורכת הזו.
אנו רוצים להודות בראש ובראשונה לדיירים על האמון, לחברת הכשרת הישוב ולמנכ"ל החברה מר אלכס מריאש, לראש העירייה בקריית ים, מר דוד אבן צור, לעו"ד הדיירים אלון סיסו, לעו"ד היזם, גיא פרבמן וכמובן למתכנני הפרויקט"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה