נדל"ן ותשתיות

כמה שילם היזם עבור בניין לשימור בתל אביב?

היזם צורי סעדה רכש בניין לשימור בדרך סלמה בת"א בסכום של 28 מיליון שקל. וכמה קומות בבניין הוותיק, שנבנה אי שם בשנות ה-30 של המאה שעברה?
מערכת ice | 
מבנה לשימור (צילום פיצו (יצחק) קדם)
לבניינים לשימור יש עדיין ביקושים גדולים בכלל, ובעיר הגדולה בפרט. היזם צורי סעדה רכש לאחרונה בניין לשימור בדרך שלמה 69 בתל אביב. מדובר בבניין ותיק במיוחד, משנות ה-30 של המאה שעברה, בעל 3 וחצי קומות מעל קומה מסחרית. הסכום ששילם סעדה על הנכס עומד על 28 מיליון שקל. היזם הנו הבעלים של חברת יפו תל אביב, חברת נדל"ן יזמית הפועלת ברחבי תל אביב-יפו החל משנת 2016.
 
על פי נתוני הארכיון של מינהל ההנדסה, עולה כי יזמי הבניין היו אריה נתנאל דוידוף ומשה חאג' דקנוף, אם כי לא ברור מי האדריכל. הבניין הנו בעל סממנים רבים המאפיינים את הסגנון היפואי הבינלאומי הוותיק, בכלל זה בנייה פשוטה, שטוחה ופונקציונלית, חלונות סרט, מרפסות פתוחות מעוגלות, חלון טרמומטר בחדר המדרגות ועוד.
צורי סעדה הקים את חברת יפו תל אביב מתוך התפעלות מהמבנים ההיסטוריים לשימור בעיר, וכן ממקומם המשמעותי בהוויה התל אביבית העכשווית. הניגוד בין ישן וחדש והרצון לשלב ולאחד בין השניים, מלווה את החברה בכל פרויקט ושלב.
 
היתרון הבולט של היזם נעוץ ביכולתו לאתר בניינים ישנים במיקומים מרכזיים, בעלי ערך היסטורי ונוסטלגי, ולשמר בהצלחה את הצביון האדריכלי שלהם, תוך שימת דגש על תקני הבנייה הקפדניים והמחמירים ביותר – נתונים המסבירים את הבחירה בבניין לשימור בדרך שלמה. חברת תל אביב יפו מספקת ללקוחותיה חווית מגורים ייחודית, עכשווית ומודרנית, בסטנדרט הבנייה היוקרתי והאיכותי ביותר.
בזכות היותה חברה יזמית המעורבת בכל שלבי הפרויקט, כולל איתור, תכנון ובנייה, החברה מבטיחה ללקוחותיה ביטחון, יציבות ואמינות לכל אורך התהליך. יחד עם הניסיון המשותף של חברת האם, למיר ניהול ויזמות פרויקטים, השתיים מחזיקות ב-20 שנות ניסיון בעולם הנדל"ן, המספקות יציבות ואיתנות פיננסית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה