נדל"ן ותשתיות

זו החברה המפתיעה שתשקיע כ-2 מיליארד שקל בתשתיות

מי אביבים נערכת להשקעה של 350 מיליון שקל בהקמת תשתיות בשכונות החדשות בצפון תל אביב. בנוסף, תוכנית האב של החברה בעשור הקרוב כוללת השקעה של כ-2 מיליארד שקל בתשתיות מים וביוב
מערכת ice | 
תל אביב (צילום vecteezy)
חברת המים של תל אביב יפו, מי אביבים, נערכת להשקעת ענק בתחום התשתיות. בשכונות החדשות בתל אביב, על שטח שדה דב ומצפון לו, צפויות להיבנות עשרות אלפי יחידות דיור על שטח שנחשב למבוקש וליקר ביותר כיום שפנוי לבנייה.
על מנת לעמוד בלוחות הזמנים, צפויה מי אביבים לגייס סכום של כ-300 מיליון שקלים על מנת להתחיל בהקמת תשתיות המים והביוב בשטח המתוכנן לבנייה. יתרת סכום ההשקעה צפויה להגיע מתשלומי יזמים (דמי הקמה) והקדמת מימון מרשות מקרקעי ישראל.
 
במי אביבים אומרים שתכנון התשתיות בשכונות החדשות הן במסגרת תוכנית פיתוח לעשור הקרוב ואלו ייבנו בסטנדרטים מתקדמים של עיר חכמה. על פי תוכנית האב של החברה, שעוסקת במימוש תוכניות הפיתוח של העיר עד שנת 2050, מי אביבים צפויה להשקיע בעשור הקרוב כ-2 מיליארד שקל בתשתיות ברחבי העיר, שכוללות בין היתר הקמת תשתיות להתחדשות עירונית, שכונות חדשות, הקמת מאגרי מים, טיוב בארות, תחנות שאיבה והקמת קווים ראשיים חדשים בעיר.
 
מנכ"ל מי אביבים, שרון קרן: "במהלך השנה החולפת, נערכה מי אביבים לפיתוח חסר תקדים שעוברת העיר בימים אלו ולהקמה של שכונות חדשות בכל רחבי העיר. בין היתר, אנו שותפים פעילים בעבודות הקמת הרכבת הקלה שצפויה להתחיל לפעול בעיר בשנה הקרובה, לוקחים חלק במאות פרויקטים של התחדשות עירונית, ובעיקר, מתכוננים להקמת תשתיות על חדשות בדמות מאגרי מים, טיוב בארות, תחנות שאיבה וקווים ראשיים חדשים בעיר. בעשור הקרוב, צפויה מי אביבים להשקיע סכום עתק של כ-2 מיליארד שקל בהקמת תשתיות חדשות כחלק מביצוע תוכנית האב של החברה שעוסקת בפיתוח העיר עד לשנת 2050".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה