נדל"ן ותשתיות

ניפוץ שמפניה על הקיר? הפרויקט בתל אביב עולה מדרגה

הושלמה הריסת הבניין בפרויקט הבית באחד העם בתל אביב של חברת שרביב. ומה כולל תמהיל הדירות?
מערכת ice | 
פרויקט הבית באחד העם בתל אביב של חברת שרביב, הריסת הבניין (צילום איל ברגר הפקות)
חברת שרביב, הבונה את פרויקט הבית באחד העם בתל אביב, השלימה השבוע את הריסתו. בשבוע הבא תחל החברה בעבודות הדיפון והחפירה לבניין החדש שיוקם. בעלי הקרקע שנכחו בהריסה ניפצו בקבוק שמפניה בקיר הבניין, כמיטב המסורת.
 
פרויקט "הבית באחד העם", הממוקם ברחוב אחד העם 108 בלב תל אביב, הוא פרויקט התחדשות עירונית (תמ"א 38/2), שתוכנן על ידי משרד האדריכלים גידי בר אוריין. לאחרונה הושלמה מכירתן של כל 17 הדירות בפרויקט. הבניין שנהרס שימש בעבר כבנק ועד לאחרונה כבניין משרדים וכעת יוקם במקומו בניין מגורים ייחודי שיכלול תמהיל דירות מגוון: דירות בנות 2-4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מהחברה נמסר כי האכלוס מתוכנן לסוף שנת 2024.
לדברי עדי ברייר, סמנכ"ל ההנדסה של שרביב: "הריסת הבניין הושלמה בהצלחה ונעשתה בזהירות המרבית ותוך התחשבות בבניינים השכנים ובסביבת המגורים. הדיירים בפרויקט ייהנו ממגורים באווירה כפרית לצד אווירה עירונית תוססת בבניין בוטיק שיכלול דירות ייחודיות, לובי יוקרתי, חנייה לאופניים ומערכת לחנייה אוטומטית.
 
חברת שרביב היא חברת בנייה משפחתית, אשר פועלת בענף הנדל"ן הישראלי כבר למעלה משישה עשורים. החברה הקימה ומקימה פרויקטים למגורים בתל אביב, מודיעין, חיפה, קריות ועוד. פרויקט הדגל של החברה הוא גבעת אלונים בקרית אתא, הכולל מאוד יח"ד. כמו כן, החברה מומחית בביצוע עבודת הנדסיות מורכבות ומבנים ציבוריים בכל רחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה