נדל"ן ותשתיות

זו מניית הנדל"ן שעקפה את כולם וזינקה החודש ב-20%

ההצלחה ברומניה מביאה את יזם הנדל"ן צחי חג'ג' להוביל את כל מניות הנדל"ן החודש. לאחרונה התראיין לאתר תקשורת רומני וחשף כי בכוונת החברה להתרחב גם ברומניה וגם במדינות אחרות באירופי
מערכת ice |  1
צחי חג' (צילום טל ציקורל)
לאחר חודש של עליות ומורדות בבורסה, עם נעילת יום המסחר ניתן לבדוק מהן המניות שעלו הכי הרבה וירדו הכי בחודש בכלל בורסת תל אביב, ולא רק במדדים החזקים. 
בין המניות הבולטות בקרב היורדות החודש, תוכלו למצוא כמובן את מניית יונט קרדיט שממשיכה לצנוח מתחילת השנה בעקבות הפרשיות הרבות שנקשרו אליה, עד להתפטרותו של שר האוצר לשעבר משה כחלון. מתחילת השנה ירדה המניה ב-76.99%, ומתחילת החודש איבדה המניה 66.33% משוויה. גם חברת סייברוואן, שקיבלה תהודה לאור שיתוף הפעולה עם חברת קשת, התרסקה לאחר הגיוס בנאסד"ק.
חברת האבטחה האב ממשיכה את התקופה הטובה שלה, כאשר היא המניה המובילה את הבורסה מבין העולות - עם עלייה בשיעור של 32.81%. במקום הרביעי מבין העולות ניצבת חג'ג' אירופה של איש העסקים צחי חג'ג' שמתייצבת במקום הראשון מבין מניות הנדל"ן ומזנקת בסיכום החודשי בשיעור של 20.45%. מתחילת השנה אמנם המניה רושמת נתונים לא טובים עם ירידה בשיעור של 30.14%, אבל בסך הכול מאז שהונפקה באוגוסט 2021, רשמה המניה עלייה של 11.75%.
חברת חג'ג' אירופה עוסקת בהשקעה ופיתוח נכסי נדל"ן מניב למסחר, משרדים ומגורים ברומניה. בעלי השליטה הינם צחי חג'ג' והמנכ"ל שחר מחט. שווי החברה: 513.8 מיליון שקל. המניה נסחרת בשער של 1,284 אג'. 
מניית חג'ג' אירופה. צילום מסך אתר הבורסה
איש העסקים הישראלי, צחי חג'ג', התראיין שבוע שעבר לאתר תקשורת רומני, בעקבות פעילותם במדינה, וחשף כי חג'ג' אירופה שבבעלותו תמשיך להתרחב ברומניה ובמדינות אחרות באירופה". 
חג'ג' נשאל לגבי התוכניות העתידיות של החברה ואמר: "אני מאמין שהמילה הנכונה להשתמש במקרה זה היא "הרחבה". אנו עובדים במקביל על תכנון, עיצוב, השקה ושיווק של פרויקטים חדשים, כל זאת תוך בדיקה של מספר נכסים ומגרשים אחרים שתפסו את עינינו. מלבד רומניה, אנו בוחנים גם הזדמנויות בחו"ל, ביותר ממטרופולין אירופי אחד. בנוסף, בטווח הארוך, הכוונה שלנו היא להתרחב גם ברומניה וגם במדינות אחרות באירופה".
 
לגבי החזון של החברה אמר חג'ג': "החזון שלנו מבוסס על הפילוסופיה של השלמות. השלמות היא מה שמייחד כל אחד מהפיתוחים שלנו. הטרנדים הם לא חלק מהחזון שלנו, פשוט לא אכפת לנו מזה. טרנדים באים והולכים, הנכסים שלנו והעסק שאנו בונים -  כאן כדי להישאר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה רבה
    רוז 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחה טובה אנשים טובים וישרים
    סגור