רכילות עסקית

צחי חג'ג' חושף: "מתכוונים להתרחב ברומניה ובמדינות אחרות באירופה"

איש העסקים הישראלי, צחי חג'ג', התראיין השבוע לאתר תקשורת רומני, בעקבות פעילותם במדינה, וחשף כי הם ימשיכו להתרחב ברומניה ובאירופה
מערכת ice | 
צחי חג' (צילום טל ציקורל)
איש העסקים הישראלי, צחי חג'ג', התראיין השבוע לאתר תקשורת רומני, בעקבות פעילותם במדינה, וחשף כי חג'ג' אירופה שבבעלותו תמשיך להתרחב ברומניה ובמדינות אחרות באירופה". 
מאז כניסתה לשוק המקומי, עוד ב-2017, משקיע הנדל"ן והיזם פועל לעצב מחדש את הנוף העירוני המקומי. תוך פחות מחמש שנים, החברה הפכה לאחת משחקניות הנדל"ן הבולטים ברומניה.
 
חג'ג' נשאל לגבי התוכניות העתידיות של החברה ואמר: "אני מאמין שהמילה הנכונה להשתמש במקרה זה היא "הרחבה". אנו עובדים במקביל על תכנון, עיצוב, השקה ושיווק של פרויקטים חדשים, כל זאת תוך בדיקה של מספר נכסים ומגרשים אחרים שתפסו את עינינו. מלבד רומניה, אנו בוחנים גם הזדמנויות בחו"ל, ביותר ממטרופולין אירופי אחד. בנוסף, בטווח הארוך, הכוונה שלנו היא להתרחב גם ברומניה וגם במדינות אחרות באירופה".
לגבי החזון של החברה אמר חג'ג': "החזון שלנו מבוסס על הפילוסופיה של השלמות. השלמות היא מה שמייחד כל אחד מהפיתוחים שלנו. הטרנדים הם לא חלק מהחזון שלנו, פשוט לא אכפת לנו מזה. טרנדים באים והולכים, הנכסים שלנו והעסק שאנו בונים -  כאן כדי להישאר. 
 
חג'ג' המשיך: מה שאני באמת אוהב במה שאנחנו עושים הוא העובדה שיש לנו הזדמנות לרכוש נדל"ן סופר פריים, להוסיף את הטאץ' האישי שלנו ולהפוך אותו למצוין. אנו מאמינים מאוד שיוקרה אמיתית היא עניין של בחירה, והצעת הערך הייחודית שלנו מציעה ללקוחות משהו מעבר לדברים מוחשיים. יוקרה זה לא "יקר" יוקרה זה החוויה הכוללת. 
חברת חג'ג' אירופה בבעלות יזם הנדל"ן צחי חג'ג' ומנכ"ל החברה שחר מחט, ניצלו כבר באוגוסט שעבר את הזינוק בשוק הנדל"ן ברומניה והנפיקו את החברה בבורסה בתל אביב לפי שווי של 420 מיליון שקל. זו הייתה ההנפקה הראשונה של חברת יזום נדל"ן ישראלית ברומניה מאז המשבר הכלכלי העולמי ב-2008
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה