רכילות עסקית

צחי חג'ג' חוגג ביוון, מי האורחים המפתיעים שנכחו? צפו

יזם הנדל"ן צחי חג'ג' ואשתו רותם טסו לחופשה ביוון, והצטרפה אליהם חברתם הצמודה כוהנת הכושר שר פיטנס יחד עם הילה רביבו וספיר קשתי.  החבורה לא וויתרה על אוכל טוב וגם כמובן על ריקודים כחלק מהמסורת ביוון והרימו את המורל במסעדה בה אכלו
מערכת ice | 
צחי חגג (צילום מסך)
יזם הנדל"ן צחי חג'ג' ואשתו רותם טסו לחופשה ביוון, והצטרפה אליהם חברתם הצמודה כוהנת הכושר שר פיטנס. בנוסף הצטרפו גם הילה רביבו וספיר קשתי, כשבחשבון האינסטגרם שלהם הם העלו סטורים ממסיבת טברנה שמחה במיוחד כיאה ליוון.
לאחר העסקים הרבים של יזם הנדל"ן (רכישת בז"ן כמו גם רכישת מניות באלקטריאון) עצר האח מצמד האחים חג'ג' כדי להירגע בחופשה ביוון, שכרגיל מלאת פאר ופינוקים. החבורה לא וויתרה על אוכל טוב וגם כמובן על ריקודים כחלק מהמסורת ביוון והרימו את המורל במסעדה בה אכלו.
 
כזכור, אחיו עידו חג'ג' רק לאחרונה היה בטיסה בלונדון, כאשר מה שקרה במטוס הרתיח אותו במיוחד. וזאת כיוון שלאחר הנחיתה בלונדון הוא היה תקוע במטוס מעל ל 50 דקות(ואיתו גם כל מי שטס באותה הטיסה) כי לא היו עובדים שיגיעו לפתוח את דלת המטוס.
 
אם יש משהו שאפשר להגיד על צחי זה שהוא אוהב את החיים הטובים. רק בחודש שעבר חגג חג'ג' בביתו של ברק רוזן הרצליה פיתוח מסיבת יום העצמאות שמחה במיוחד. צחי חג'ג' הגיע עם רעייתו רותם וחברתם הקרובה יוצאת הישרדות מעיין אשכנזי.
 
בני החבורה מרבה לבלות ביחד גם עם שר פיטנס, ומיכל הקטנה וניר ויצמן מבעלי מלונות בראון. בני החבורה אף חגגו רק לאחרונה במימונה של המפיק ויועץ התקשורת אסף ויינר בכפר שמריהו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה