נדל"ן ותשתיות

בת 31 בפייסבוק: "אני ובעלי הצלחנו לקנות דירה בישראל"

צעירה כבת 31 העלתה היום פוסט לפייסבוק ובו היא מספרת שהיא הצליחה ביחד עם בעלה לקנות דירה בישראל, אבל לא מהסיבות שאתם חושבים
מערכת ice |  1
יוקר המחייה בעידן הקורונה (צילום Pexels, pixabay)
בת 31, נשואה, ביחד עם בעלה קנו דירה בישראל. איך הם עשינו את זה? הכל מתחיל ונגמר במשהו שנראה לא קשור  והוא תרבות החתונות הפושעת ומנקרת העיניים של ישראל. גם היא וגם בעלה לא היו מוכנים לאורך שנות ה-20 שלהם ללכת לחתונות של חברים ולשים 400 ו-500 ו-1000 שקל לפעמים כמתנות. בחישוב פשוט, צעירים ישראלים מבזבזים בכל עונת חתונות אלפי שקלים, ולאורך 15 השנים שבין  גיל 20 ל-35 זה יכול להיות יותר מ-80,000 שקל. כי היום כבר לא מספיקות חתונות לזוגות. הם רוצים חינות, שבע ברכות, מסיבת רווקים, מסיבות בריכה, ולפעמים גם טיולים לחו״ל עם ״החבר׳ה״ הטובים - כל אלו עולים כסף, והרבה. הרבה מאד.
אבל הם לא היו מוכנים לזה.  אז פשוט הם אמרו בנימוס לחברים שלהם שניסו לגרור אותם לעוד חתונת שופוני שהם עובדים קשה מאד על מנת לחסוך לדירה ולא יכולים לבוא לחתונה שלהם מסיבה כלכלית. הרוב הבינו אותם לגמרי ואפילו הזמינו אותם לבוא ללא עלות.
 את החתונה שלהם הם עשו במקום צנוע עם 50 בני משפחה וחברים קרובים וזה ממש הספיק להם, הם לא היו צריכים להזמין את כל החבר׳ה מהעבודה או מישהו שהיה איתם בצבא ולכפות עליו להגיע לחתונה. רק מי שאוהב חלק מהסביבה הקרובה שלהם.  
הצעירה מסיימת את הפוסט וכותבת: "אז כן… אפשר לקנות דירה בישראל. פשוט לא צריך להיכנע ללחץ החברתי של השופוני ושל להתלהב כאילו נולדתם מיליארדרים אלא להרוויח את זה לאט לאט וביושר. החלטנו לשתף את התובנות שלנו כדי שעוד זוגות יהנו מזה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב שצריך לחיות כמו כלבים כדי לקנות דירה בישראל (ל"ת)
    אמא 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור