נדל"ן ותשתיות

אושר פרויקט הבניה של עופר לוינסקי בקרייית מלאכי

הועדה המחוזית לתכנון ובניה אישרה ללוינסקי עופר את פרויקט ההתחדשות העירונית בקריית מלאכי, במסגרת הפרויקט יבנו -3,200 יחידות דיור
מערכת ice | 
אתר בניה
לוינסקי-עופר העוסקת בייזום ובנייה בתחום הנדל"ן ובין השאר מתמחה בתחום ההתחדשות העירונית, מודיעה (שני) כי תכנית פרויקט קריית מלאכי במתחם "קיבוץ גלויות" אושרה לקידום בוועדה המקומית לתכנון ובניה. הוועדה המקומית אף המליצה לגורמים הסטטוטוריים הרלבנטיים, הועדה המחוזית לתכנון ובניה הוועדה הארצית לתכנון ולבניה של מתחמים מועדפים לדיור, לאשר את התב"ע, זאת, לאחר שמועצת העיר המליצה לוועדה המקומית על אישור התכנית.
על פי התב"ע המוצעת, מתוכננת הריסת הבניינים הקיימים במתחם, שבהם בסך הכל כ-800 דירות, ובנייה של כ- 3,200 דירות, שטחי מסחר, תעסוקה, וכן שטחי ציבור. התכנית הוגשה והחלטת הוועדה המקומית ניתנה בהמשך לסיכום מחודש יוני 2021 בין החברה לעיריית קריית מלאכי לפיו החברה תפעל, כיזם מוביל, יחד עם שאר היזמים במתחם, לקידום התב״ע למתחם ולהגשתו לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובניה.
לחברה יש הסכמי פינוי בינוי עם הרוב הדרוש בבניינים שבהם 503 דירות הנמצאים במתחם. החברה פועלת במקביל, עם העירייה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לקידום הקצאת קרקע משלימה מרשות מקרקעי ישראל, באופן שיביא את יחס הדירות בפרויקט ל-1:9, בהתאם לסיכום בין החברה לעיריה מחודש יוני 2021.
 
חברה ציבורית הפועלת בתחום הייזום, הנדל"ן וההתחדשות העירונית. בעלי השליטה בחברה הם יוסי לוינסקי ועופר ארביב וכן א.ליבנטל, חברה ציבורית, אשר יזמו והקימו פרויקטים שונים לרבות שכונות מגורים, מגדלי מגורים, מבני מסחר ותעשיה, עבור מגזרים שונים. א.ליבנטל היא חברה ציבורית העוסקת ביזמות ובניה בענף הנדל"ן משנת 1982 וכן בפיתוח של נכסים מניבים במקומות שונים בארץ. א.ליבנטל היא בעלת השליטה ב"לוינסקי עופר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה