נדל"ן ותשתיות

האחים חג'ג' מציעים לכם פנטהאוז בהזמנה: מה כוללת העסקה?

פרויקט המגורים הכי קרוב לחוף "Port TLV Residence" בנמל תל אביב מציע לרוכשים 'פנטהאוז בהזמנה' -  ניתן יהיה  לרכוש את שני הפנטהאוזים הממוקמים בקומה תשיעית ועשירית ולאחד ביניהם – לפי דרישה
מערכת ice |  4
האחים חג'ג'. הדמיה: view point (צילום שי תמיר)
פרויקט Port TLV Residence של האחים חגג', מחברות הנדל"ן המובילות  בישראל  עם למעלה מ- 40 פרוייקטים  בפריים לוקיישן. פרויקט המגורים היוקרתי "PORT TLV RESIDENCE"  בן 10 קומות, תוכנן על ידי אילן פיבקו, מבכירי האדריכלים בישראל.
הפרויקט ממוקם בנמל תל אביב, במרחק 50 מטרים בלבד מקו החוף, שלוש דקות ממרינת גורדון, מלון הילטון ופארק הירקון ונמצא במרחק הליכה מכל מה שיש לעיר הזו להציע, שפע של בתי קפה ומסעדות המציעים מנות מקומיות ובינלאומיותבנייתו של פרוייקט "PORT TLV RESIDENCE"  תסתיים עוד שנתיים.
פיצ'ו קדם תכנן תוכנית אדריכלית לאחד בין שני הפנטהאוזים -לפי הזמנה בלבד. סטודיו פיצ'ו קדם אדריכלים, הדוגל בדיאלוג וחקירה מתמידים עם ערכי הליבה של המינימליזם, ומתכנן פרויקטים רבים ומגוונים בישראל וברחבי העולם.  
ממה יהנו רוכשי הפנטהאוז? פורט פנטהאוז האקסקלוסיבי יכלול 3 סוויטות גדולות ,חדר שינה ראשי ושתי סוויטות ג'וניור, חדר אוכל, אזורי מגורים ונופש רבים, מטבח גדול, ג'קוזי חיצוני, מרפסת מרהיבה שעוטפת את כל הבניין מבחוץ וגג עם בריכת אינפיניטי ענקית פתוחה עם תצפית של 360 מעלות לנוף המרהיב שמסביב. כל זה יכלול אבזרים בהתאמה אישית של מעצבים הבינלאומיים: מטבח: Bulthaup; חדרי רחצה: Bofi; מחיצות אבן: Vaselli; חיפוי אבן: Fertival; אלמנטי פליז: Hengh; מחיצות: Glass Italia .
 
פורט פנטהאוז מציע ללקוחות פוטנציאלים אופציה תכנונית לרכוש את שני הפנטהאוזים  בקומות  9 ו -10  ולאחד ביניהם, האיחוד יתבצע רק על פי דרישה כך יתקבל  שטח ענק ומרהיב של 2 קומות, קומה 9 וקומה 10 , סה"כ  כ- 500 מ"ר ו- 453 מ"ר מרפסות וגג ובריכה על הגג – בקיצור, לקום כל בוקר לחלום. רוכשי הפנטהאוז יוכלו להפוך כל יום לחופשה -החופים, החנויות, הברים והמסעדות הטובות ביותר.
הדיירים יוכלו ליהנות מכל שירותי האירוח היוקרתיים של המלון, משירותי קונסיירז' בהתאמה אישית, שימוש בלובי, ארוחות שף פרטיות המתאימות לדרישותיהם, חדר כושר מודרני, כביסה ומגוון שלם של שירותי יוקרה ברמה גבוהה,  "אין בקשה קטנה או גדולה מדי" .
לי זיו, סמנכ"לית השיווק והמכירות של הפרויקט : "בעולם של מגורי יוקרה על חוף הים ישנם יוצאים מן הכלל שפשוט גורמים לנשימה להיעצר. פרוייקט Port TLV Residence  הוא כזה - מהעיצוב המושלם, המיקום המעולה ושירותי הפרימיום האקסקלוסיביים של מלון בוטיק שחוברים יחד כדי ליצור שלם שגדול בהרבה מסך חלקיו. יש כאן מחשבה על כל פרט קטן וגדול כאחד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שילכו לעזאזל נתנייתים שלוחים שם כולם
    לא מתעסק עם נוכלים 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא מוכרים זה הכול זה פיקציה
    סגור
  • 3.
    יופי תמשכו ככה
    שלומי 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בא מחר לקנות
    סגור
  • 2.
    הזיה ופלצנות
    ניר 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קדם אדריכלים, הדוגל בדיאלוג וחקירה מתמידים עם ערכי הליבה של המינימליזם, ומתכנן המשפטים ההזויים הללו מצביעים על ניתוק ופלצנות ללא משמעות
    סגור
  • 1.
    לא אקטואלי - קניתי כבר (ל"ת)
    א 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור