משפט

במהלך פסטיבל הענק בפארק הירקון: עשרות עצורים בהפרות סדר

המשטרה עצרה אתמול עשרות חשודים במהלך מסיבת דיגיטל בפארק הירקון בת"א בעקבות ניסיונות לפרוץ בכוח את השערים, סחר בסמים ועוד
מערכת ice | 
משטרה (צילום shutterstock)
משטרת מרחב ירקון נערכה בכוחות מתוגברים למסיבת דיגיטל שהתקיימה אתמול (שני) בפארק הירקון בת"א, במהלכה מאות שוטרים, לוחמי יס"מ, פרשים, חבלנים וכלבנים דאגו לשמירת הסדר הציבורי ואבטחת האירוע. 
במהלך האירוע שוטרים הבחינו בעשרות ניסיונות של אזרחים שהגיעו לאירוע ללא כרטיסים במטרה להתפרץ בכוח למתחם תוך סיכון ממשי לחיי אדם, הציגו כרטיסי כניסה שכבר נעשה בהם שימוש או יצרו לחץ על הגדרות ודחפו בכוח על מנת לפרוץ את השערים ולהיכנס למתחם המסיבה. השוטרים הדפו וסיכלו את ניסיונות הפריצה פנימה ודאגו לאבטחת השערים ומניעת הדוחק והלחץ בגדרות.
 
כשעה לפני סיום המסיבה ובהחלטת פיקוד המרחב בתיאום עם ההפקה, הוחלט על סגירת השערים לאור לחץ של קהל ללא כרטיסים על הגדרות להיכנס בכוח פנימה ומחשש לשלום הציבור.
במהלך המסיבה בוצעו מעצרים של עשרות חשודים בגין ניסיונות פריצה בכוח למתחם המסיבה והפרת הסדר הציבורי, סחר בסמים, החזקת סמים, החזקת סכין, קבלת דבר במרמה ותקיפת מאבטחים.
משטרת מרחב ירקון רואה בחומרה כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי במהלך מסיבות רבות משתתפים בפארק הירקון, תוך ניסיון לייצר דוחק ולחץ בשערים, לפרוץ בכוח את הגדרות ולהיכנס ללא כרטיסים למתחם המסיבה ותנהג בחומרה כלפי מפירי הסדר הציבורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה