קריירה ולימודים

אגם בוחבוט זועמת: מדוע הפסיקה את ההופעה באמצע?

מכוער: אגם בוחבוט הופיעה מול חיילי צה"ל, כשבמהלך המופע נזרקה כומתה על פניה. בוחבוט המשיכה את השיר, אך בסופו היא עצרה את ההופעה וירדה מהבמה. אותה חיילת שזרקה על בוחבוט את הכומתה תעמוד בפני משפט צבאי
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום פייסבוק)
אחת מהתופעות המכוערות של התקופה האחרונה היא ללא ספק תופעת זריקת החפצים על הבמה במהלך הופעות. הדבר, שנהיה טרנד של ממש, תפס את גדולי זמרי ישראל לא מוכנים בזמן שהם עומדים על הבמה להופיע וסופגים מטח של חפצים עליהם שממש מסכן אותם.
אך אגם בוחבוט לא האמינה שגם בהופעה בצבא, שם היא חיילת בעצמה, היא תחטוף זאת. במהלך הופעתה של הזמרת הצעירה אתמול (רביעי), יחד עם הלהקה הצבאית שם היא משרתת, חיילת זרקה עליה כומתה שפגעה בפניה. הסרטון הפך לוויראלי ורץ ברשתות החברתיות אחרי שבוחבוט תפסה את הכומתה שנזרקה עליה, חבשה אותה על ראשה, ובאלגנטיות רבה המשיכה את ההופעה.
 
האירוע המכוער התרחש תוך כדי שבוחבוט שרה את השיר "בשורות טובות". בוחבוט, שכמו מקצוענית על המשיכה את ההופעה, המשיכה לשיר כאילו כלום לא קרה, אך בסופו היא עצרה את ההופעה ולא המשיכה אותה. ב"מאקו" פורסם היום כי אותה חיילת צפויה לעמוד למשפט צבאי, אחרי שבצה"ל החליטו לא לעבור על העניין בשתיקה. מדובר צה״ל נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק ויטופל בהתאם". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה