עסקי ספורט

במשטרה חושדים: הימורים לא חוקיים במשחק הדרבי

משטרת ישראל טוענת כי אירועי הדרבי החריגים אמש נבעו מהימורים לא חוקיים כי לא ייכבש גול עד הדקה ה-15. לא ברור אם מדובר על ניסיון של המשטרה להוריד מעצמה את האחריות לעוצמת האירוע או באם מדובר על חשד אמיתי
מערכת ice |  1
צילום איציק בלינצקי
במשחקי הדרבי האחרונים בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בכדורגל החל נוהג חדש, הדלקת וזריקת אבוקות למגרש עם שריקת הפתיחה. הדבר הביא פעם אחר פעם לעיכוב בהתחלת המשחק וכבר כולם מצפים לזה. משטרת ישראל החליטה אמש לקחת אחריות על האירוע כדי למנוע תופעה זו, אך פרט לבדיקות ינשוף לאוהדים רנדומליים לא הצליחו לעצור את האירוע אשר אתמול שבר שיאים חדשים.
לאחר פעמיים בהם המשחק נעצר בעקבות זריקת אבוקות (בפעם הראשונה אוהדי שתי הקבוצות זרקו ובפעם השנייה רק אוהדי האדומים השליכו ביחד עם חפצים נוספים), המשחק חודש לאחר כ-25 דקות ואף הוזהרו כי השלכת חפצים נוספות תגרור עצירת משחק. כדורים ואפילו אבוקה נוספת הושלכו במהלך המחצית הראשונה, אך המשחק לא הופסק.
 
בעוד ממשטרת ישראל נמסר כי בימים הקרובים ייעצרו אוהדים שהדליקו אבוקות והפרו את הסדר בנוסף לארבעה אוהדים בלבד שנעצרו עד כה, עולה תמונה מדאיגה הרבה יותר. המשטרה בודקת חשד להימורים לא חוקיים בגינם אוהדי הפועל תל אביב פעלו בצורה אקטיבית לא לאפשר את קיומו התקין של המשחק.
ממידע שהגיע למשטרה, בעקבות הימור בו לא ייכבש שער עד הדקה ה-15 אוהדי הקבוצה האדומה החליטו להשליך אבוקות גם בפעם השנייה. "כל כיווני החקירה נבדקים" – כך מסר בכיר במשטרת ישראל. יש לציין כי ברשתות כבר היה מידע מוקדם למהמרים לא להמר על קרנות ב-15 הדקות הקרובות בעקבות אירועי הדרבי הקודמים. האם מדובר על מידע ממשי של המשטרה או ניסיון קלוש להעצים את האירוע הגדול גם כך?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדינת קומבינה ... גורם לבחילהההעעעע (ל"ת)
    דרום אדום 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור