נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי ברמת השרון: כ-160 דירות חדשות ייבנו בעיר

חברת אזורים חתמה על הרוב החוקי הנדרש מבין בעלי הדירות במתחם בן חיים ברמת השרון, במסגרתו תהיה התחדשות עירונית שתכלול הריסת 64 דירות במטרה לבנות כ-160 דירות חדשות ברחובות דרך הראשונים, אוסישקין, השופטים והנצח
מערכת ice |  1
התחדשות עירונית ברמת השרון (צילום פרופסור אירית צרף נתניהו אדריכלות ובינוי ערים)
חברת אזורים הודיעה הבוקר (שני) על חתימה על הרוב החוקי הנדרש מבין בעלי הדירות במתחם בן חיים הכולל את הבתים ברחוב בן חיים 3-13 וברק 4-8 ברמת השרון. שטח המתחם המדובר משתרע על פני 27 דונם ותחום ברחובות דרך הראשונים, אוסישקין, השופטים והנצח. אזורים צפויה להרוס במתחם 64 יח"ד – 40 יח"ד ברחוב בן חיים ו-24 יח"ד ברחוב ברק – ולבנות כסה"כ בשני המתחמים כ-160 יח"ד בסמיכות תכנונית. במקביל, בימים אלו פועלת מחלקת ההתחדשות העירונית להרחבת המתחם. 
תכנית ההתחדשות במתחם בן חיים מקודמת על ידי עיריית רמת השרון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. בתאריך ה-13.12.2022 התקיים דיון בוועדה המקומית לתכנון בו אושרה התוכנית להמלצה לוועדה המחוזית. צוות התכנון עובד כעת על מנת להגישה לצורך קבלת אישור להפקדה בוועדה המחוזית.
 
מתחם בן חיים נמצא במיקום מרכזי ואטרקטיבי ברמת השרון בסמוך לצירי מרכזיים בעיר כמו דרך הראשונים, אוסישיקין, המאפשרים נגישות איכותית לכבישים 5 ו-2. תכנית ההתחדשות צפויה לכלול שטחים ירוקים, מבני ציבור ומסחר, וכן שבילי אופניים ושבילי הליכה. 
את חברת אזורים מייצג משרד עו"הד נשיץ ברנדס, את הדיירים מייצגים משרדי עוה"ד רייסמן דויטש ו-שטיינמץ, הרינג גורמן ושות'. את התכנון המפורט יוביל משרד האדירכלים המוביל קיקה ברא"ז אדריכלים שאמון בין היתר על הפרויקט זוכה הפרסים "הרצליה הילס" ועל פרויקט "פארק צפון" בנווה גן רמת השרון.
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "אנו שמחים על הבעת האמון של הדיירים בחברת אזורים ואנו סמוכים ובטוחים שיחד עם הדיירים נוכל להקים פרויקט חדשני, מודרני העונה לצרכיהם של תושבי השכונה. מתחם בן חיים הינו חלק מלב לבה הפועם של העיר ונהנה ממיקום אטרקטיבי בסמיכות לצירים ראשיים, למרכז העיר, למוסדות חינוך מובילים ולשדרת המסחר של רחוב אוסישקין. זוהי בשורה משמחת המסמנת תחילתה של שותפות ארוכת דרך בין חברת אזורים לדיירי השכונה ואנו מצפים בכיליון עיניים להוביל את הפרויקט הזה יחד איתם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החלה מיקום
    יואל 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין כמה תעלה דירה
    סגור