נדל"ן ותשתיות

חזרה לשגרה? קריית אונו העניקה היתר בניה לפרויקט חדש

בצל המלחמה: במסגרת ההתחדשות העירונית, עיריית קריית אונו אישרה היתר בניה ל- 275 דירות  

מערכת ice | 
פרויקט עלמא (צילום 3Design)
על אף ההאטה במשק ובפרט בענף הנדל"ן, ישנם טפטופים ראשוניים של חזרה לשגרה.  השבוע בקריית אונו, התקבל היתר בניה לשלב ב' בפרויקט עלמא של קבוצת כנען בבעלותם של איל הנדלר, מאיר טל וניב רום.  
הפרויקט כולל שלושה שלבים בהם 11 בניינים ישנים עם 232 דירות ובמקומן ייבנו 760 דירות חדשות בעשרה בניינים בני 12-20 קומות וכן כ 6000 מ"ר של שטחי מסחר. כשבוע לאחר תחילת המלחמה, מרבית אתרי הבניה בארץ נסגרו. דווקא בקריית אונו החליטו להמשיך לעבוד היות ומרבית הפועלים באתרים בעיר הם פועלים זרים או ישראלים (לא פלסטינאים).
מתחילת המלחמה, קבוצת כנען המנהלים את פרויקט הבנייה 'עלמא', שיפצה, צבעה וערכה עבודות תחזוקה במקלטים עבור בעלי הדירות שעדיין בשלב ג' של הפרויקט. זאת  על מנת לשפר את יכולתם להתמגן במקלטים נקיים, בטוחים וממוגנים.
ניב רום מנכ"ל כנען התחדשות עירונית: "קבוצת כנען תמשיך לעבוד בכל הכוח כדי לבנות כמה שיותר מהר ולחדש את מרכזי הערים כדי לייצר וודאות ובטחון לאלפי משפחות שכיום עומדות חסרות אונים אל מול מתקפות הטילים. בהזדמנות זו אני מעוניין לציין לשבח את מחלקת ההנדסה וראש העיר מר ישראל גל על העשייה והעזרה בעת מלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה