מדדים ומחקרים
הפדיון ברשתות השיווק גדל ב-2020 ב-2.5%, ברשתות המזון - עלייה בלתי נתפסת
על פי הנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רשתות השיווק שעלו ב-0.5% בלבד ב-2019, הגדילו את הפידיון פי חמש, ברשתות המזון עלו מ-0.3% ללא פחות מ-10.1%. ותודה לקורונה
הלמ"ס פרסם היום (חמישי) את פדיון המכירות של רשתות השיווק בשנת 2020 ונמצא כי גדל סך הפדיון של רשתות השיווק במחירים קבועים ב-2.5%, בהשוואה ל-2019; זאת לאחר עלייה של 0.5% בשנת 2019.
בשנת 2020, בפדיון של רשתות המזון חל גידול של 10.1% במחירים קבועים, בהשוואה ל-2019; זאת לאחר עלייה של 0.3% בשנת 2019. עקב משבר נגיף הקורונה לא ניתן היה לחשב אומדני מגמה בחודשים מרץ- דצמבר 2020. בחודשים הבאים, בהתאם לנתונים שיתקבלו, ייבחן פרסום אומדני המגמה.
בנתונים מנוכי עונתיות (במחירים קבועים) המשווים בין דצמבר 2020 לעומת נובמבר 2020, נמצאה עלייה של 0.6% בסך כל פדיון רשתות השיווק, לצד ירידה של 1.1% בפדיון של רשתות המזון
בהשוואה בין דצמבר 2020 לעומת דצמבר 2019, נמצאה עלייה של 4.8% בסך כל פדיון של רשתות השיווק, כמו כן נרשמה גם עלייה של 10.6% בפדיון של רשתות המזון בכלל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


