מדדים ומחקרים

זה הסכום הלא ייאמן שנטפליקס תשקיע על ייצור תוכן ב-2021

על פי בדיקה של בלומברג, ענקית הסטרימינג הפופולארית לה מעל 200 מיליון משתמשים ברחבי העולם, תשקיע כ-17.5 מיליארד דולר בתקציב התוכן שלה בשנה הנוכחית, אמזון עם תקציב תוכן של 9 מיליארד דולר, וכמה דיסני + ואפל TV +?
כפיר אדר |  1
נטפליקס (צילום freepik)
משנה לשנה, נפתחות יותר ויותר פלטפורמות סטרימינג והמנויים מרוויחים מדי שנה. נטפליקס כבר מזמן יוצרת בעצמה סרטים מכל הז'אנרים, בין אם קומדיות ובין אם כותרים תיעודיים והתקציב מתנפח ומגיע לסכומי עתק.
בכלל, תקציבי התוכן המשוערים בשנת 2021 צפוי לעמוד על כ-45 מיליארד דולר. נכון, עדיין לא מדובר בסכומים שתעשיית הקולנוע העולמית, בדגש על חברות ההפקה מהוליווד מוציאות מדי שנה, אבל ייתכן שלא בעוד יותר מדי שנים, גם נטפליקס, אמזון, דיסני פלוס ואחרות כבר יהיו שם מבחינת ההשקעה.
על פי בדיקה של בלומברג, נטפליקס היא הפלטפורמה שתקציב התוכן שלה הוא הגבוה ביותר לשנת 2021 ועומד על כ-17.5 מיליארד דולר, כאשר אמזון ניצבת במקום השני עם השקעה של 9 מיליארד דולר, דיסני + סוגרת את השלישייה המובילה עם 5 מיליארד דולר בסך הכל.
במקום הרביעי ניצבת הולו עם תקציב תוכן של 4.5 מיליארד דולר ובמקום החמישי המשותף נמצאות אפל טי וי + ו-HBO מקס עם 4 מיליארד דולר, מי שסוגרת את הטבלה היא פיקוק עם תקציב התוכן הצנוע ביותר, בגובה של 1.5 מיליארד דולר, סך הכל מדובר כאמור בתקציב משוקלל של 45 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קטקטק
    דטגמגמ 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שהפעם היא תשקיע בסדרות וסרטים איכותיים ולא באינסוף סדרות וסרטים שאף אחד לא רוצה לראות
    סגור