מדדים ומחקרים

המיליארדר היהודי עקף את מייסד גוגל, באלמר יצא מהעשירייה

דרמה בדירוג עשירי העולם. המיליארדר היהודי עלה למקום השביעי, מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר הודח מהעשייריה. אלו השינויים בדירוג העשירים על פי דירוג מגזין "פורבס"
אביחי דלאל |  6
לארי אליסון והאחוזה (צילום פייסבוק עריכת אייס)
דרמה ושינויים בדירוג עשירי העולם. על פי נתוני המגזין הבינלאומי "פורבס" היו לא מעט שינויים בצמרת בשבוע האחרון שהבולט מביניהם הוא אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס X שהפך השבוע לאיש העשיר בעולם, במקומות קצת יותר נמוכים המיליארדר היהודי לארי אליסון עלה למקום השביעי ומנכ"ל מיקרוסופט לשעבר סטיב באלמר נטש את העשירייה הראשונה.
על פי הנתונים, לארי אליסון מייסד חברת הענן "אורקל" עלה למקום השביעי כשהונו מוערך בסכום של 118.1 מיליארד דולר ובדרך עקף את מייסד גוגל, סרגיי ברין המוערך בהון של 117.2 מיליארד דולר וירד למקום ה-8.
כמו כן, סטיב באלמר, הבעלים של קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס קליפרס ומי שהיה המנכ"ל של מיקרוסופט עד לשנת 2014, הודח לאחר כמה חודשים  טובים מהעשירייה הראשונה. באלמר מוערך בסכום של 96 מיליארד דולר וניצב במקום ה-11. מי שעקף אותו הוא מוקש אמבני, המיליארדר ההודי הוא המנכ"ל של תעשיות ריאליאנס שגייס בתקופת הקורונה 20 מיליון דולר על ידי משקיעים כמו גוגל ופייסבוק על ייצור הפלאפון JIO.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ביבי אני מעריץ שלך למען המדינה הייתי אומר
    ששי 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תעזוב תמשיך לנסות להנהיג את המדינההשלנו. למענך וחמען משפחתך הייתי אומר לך תעשה לביתך מה אתה צריך את דרוקר התחמן אברמוביץ המטורף ואת בן כספית החולה נפש יש כל כך הרבההאנשי שמאל מתועבים בתקשורת ובפרקליטות שמחכים לך עזוב אותם ולך תעשה לביתך. אנוכי נכה צהל בני נכה צהל ואחי נכה צהל אהבתי את המדינה שלנו אך לצערי היום המדינה היא לא שלנו אנשים קטנים ורמאים לקחו אותה אנשים שלא באמת אוהבים את המדינה ואת אנשייה תודה לאפסים
    סגור
  • 5.
    אני ממש נרגש!
    איש מצחיק 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו "דרמה מטורפת!" לא עומד בזה! הגוף שלי רועד כולו! וואאווו! מחכה לדרמות הבאות...
    סגור
  • 4.
    ואף מילה
    דרור 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שזהו המממן של המושחת,בעל האי בהוואי.
    סגור
  • 3.
    יהודי לנצח
    אנונימי 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף אנחנו היהודים מראים מה הם שווים
    סגור
  • 2.
    איזו דרמה . ממש עצוב.
    גולן 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבין למה זה חשוב לכתוב את זה? עכשיו כתבה הפוכה בבקשה. מי העני העני ביותר בעולם מי הודח ממצבת העוני העולמי. מי במקום הראשון במדד העוני. ילה תחרות.
    סגור
  • 1.
    אתם יודעים
    בובו 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שסרגיי ברין הוא יהודי, כן?
    סגור