מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: מי מאיים על עומר אדם בפסגה?

הזמר הלאומי שומר על מקומו בצמרת ההאזנות ביוטיוב – אבל כבר יכול להרגיש זמר אחר נושף בערפו. ומה השיר המנצח ששובר שיאים בלתי אפשריים?
יאיר מור |  1
עומר אדם (צילום קובי מימון)
עומר אדם נשאר גם בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון הזמר המואזן ביותר על ידי משתמשי יוטיוב בישראל, לפי נתוני ההאזנה שמפרסמת גוגל. עם זאת, נראה שהמעמד הזה נמצא בסכנה, מאחר שההפרש בינו לבין אייל גולן, שנמצא במקום השני, הצטמצם זה השבוע השני ברצף, לאחר שמספר ההאזנות השבועי של גולן עלה ב-5%, לעומת עלייה של 2% בהאזנות של אדם.
במקום השלישי דורכת עדן בן זקן זה השבוע השלישי, אך מספר ההאזנות השבועיות שלה יורד. גם סטטיק ובן-אל תבורי, שדורכים במקום הרביעי, יורדים בכמות ההאזנות, אם כי בשיעור מעט נמוך יותר מבן זקן. ובמקום החמישי דורך עדן חסון, שההאזנות השבועיות שלו ירדו השבוע בשיעור של כמעט 7%, לעומת עלייה של 10% בהאזנות השבועיות של איתי לוי שמאיים לחזור מהמקום השישי אל החמישייה המובילה.
ברשימת השירים המואזנים ביותר על ידי משתמשי יוטיוב בישראל הנתון הבולט ביותר הוא המקום הראשון: גם השבוע מדובר ב"Love Nwantiti" של סיקיי – שיר שכדאי להזכיר שיצא לפני כמעט שנתיים, אבל נכנס לטבלת המואזנים רק לפני חודש וחצי, והשבוע רשם עלייה מרשימה מאוד של יותר מ-17% למספר ההאזנות השבועי בישראל.
יתר השירים בחמישייה המובילה גם הם דורכים באותם מקומות כמו לפני שבוע, אך כולם מלבד המקום הראשון עם מספר האזנות שבועי קטן מלפני שבוע: "אפס מאמץ" של סטטיק, בן-אל תבורי ונטע ברזילי במקום השני עם ירידה של יותר מחמישה אחוז, "סחרחורת & בדד" של עומר אדם וטונה במקום השלישי עם ירידה של 4.5%, "חצי דפוק" של אדם במקום הרביעי עם ירידה של 7% ו"ממתק" של עדן בן זקן במקום החמישי עם ירידה של יותר מ-7%. אם המגמה הזו תימשך בשבוע הבא, עלולה בן זקן למצוא את עצמה מודחת מהחמישייה לטובת "אמן על הילדים" של חנן בן-ארי, שנמצא במקום השישי עם עלייה של חצי אחוז ומספר האזנות נמוך ב-20,000 בלבד מ"ממתק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדן חסון
    רחמים 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה אני מת על הכבות האלה
    סגור