מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: האם סטטיק ובן-אל יכולים לחגוג?

האם קליפ החנוכה של הצמד המוזיקלי הבלתי נפרד הצליח לכבוש את צמרת ההאזנות בישראל ולעקוף את עומר אדם ואייל גולן?

יאיר מור |  1
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
הקליפ החגיגי של סטטיק ובן-אל תבורי לכבוד חג החנוכה הזניק אותם בדירוג המוזיקה המואזנת על ידי משתמשי יוטיוב בישראל – אבל לא מספיק כדי לשבור שיאים קודמים של הצמד. השיר "חנוכה" נכנס בשבוע הראשון שלו בשירות הווידאו הגדול בעולם למקום החמישי בטבלת השירים המואזנים ביותר בישראל עם מספר מכובד אך לא מדהים של כמעט 600,000 האזנות, ודחק את "הולכת איתך" של נרקיס אל מחוץ לחמישייה.
 
שלושת המקומות הראשונים בטבלה בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון נותרו ללא שינוי: במקום הראשון "חורף באוטו" של עומר אדם, ששמר על מספר צפיות של מעל 900,000 זה השבוע השני ברצף; במקום השני ממשיך לככב הזמר הירדני מוחמד אל-אחראס עם השיר "לְסַאטְני ג'אבְּני" ("אל תישארי לצדי") ובמקום השלישי הרמיקס הדרום-אפריקאי ללהיט הניגרי "Love Nwantiti" של סיקיי; "מדליקה לי הכל" של עדן חסון רשם עלייה של כ-5.5% בצפיות השבועיות ועלה קום אחד מהחמישי בשבוע שעבר לרביעי השבוע.
ברשימת האמנים המואזנים בישראל אירע שינוי דומה לזה שקרה ברשימת השירים: החדש של סטטיק ובן-אל תבורי הזניק אותם מהמקום השישי בשבוע שעבר לרביעי השבוע, ודחק את עדן בן זקן מהמקום הרביעי לחמישי. בשלושת המקומות הראשונים לא היו שינויים, כאשר עומר אדם עדיין מוביל במקום הראשון בהפרש של חצי מיליון האזנות על אייל גולן שבמקום השני, ועדן חסון נשאר במקום השלישי ואף צמצם משמעותית את הפער מול שני הגדולים – אם כי מדובר בפער כה גדול שהוא עדיין עומד על קרוב ל-2 מיליון האזנות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו8 (ל"ת)
    חגי 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור