מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: דרמה בצמרת – מי עלה ומי התרסק?

סדרה חדשה כובשת את העולם בנטפליקס – אבל בישראל היא מדורגת נמוך משמעותית, למרות שנראים סימנים ראשונים לשינוי במקומות הראשונים כאן לראשונה מאז תחילת השנה
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pixabay)
דרמה ברשימות הסדרות הכי נצפות בנטפליקס בשבוע שהסתיים ביום ראשון השבוע: המיני-סדרה החדשה "להמציא את אנה", המבוססת על סיפורה האמתי של נוכלת שהצליחה להערים על האליטה העשירה של ניו-יורק כי היא צאצאית למשפחה גרמנית עשירה (מה שמעלה מייד קווים משותפים עם סיפורו של סיימון לבייב, "נוכל הטינדר" שמככב כעת ברשימת הסרטים הנצפים בנטפליקס), היתה הסדרה דוברת-האנגלית הנצפית ביותר בסוף השבוע הראשון שלה בשירות. עם זאת, היא הסתפקה במקום השני בלבד בעולם והרביעי בלבד בישראל.
מי שהובילו את הטבלאות הן סדרת המתח-אימה הקוריאנית "כולנו מתים" בעולם, ובישראל, כמובן "מניפסט" – הסדרה הכושלת על טיסה שנוחתת 5.5 שנים אחרי שנעלמה כליל, והנוסעים שהיו עליה מנסים להבין יחד עם יקיריהם מה בעצם קרה להם בזמן הזה. כאן היה מיני-מהפך, כאשר הסדרה עדיין חולשת על שלושת המקומות הראשונים, אך סדר העונות השתנה – אחרי העונה הראשונה במקום הראשון נמצאת העונה השלישית במקום השני, והעונה השנייה רק במקום השלישי.
במקום השלישי בעולם נמצאת עונה 2 של "מגנוליות מופלאות", שבארץ נמצאת במקום החמישי; במקום הרביעי בעולם נמצאת העונה השנייה של "קפה בניחוח אישה" הקולומביאנית, שאינה זמינה לצפייה בארץ; במקום החמישי בעולם עונתה השנייה של "הצד האפל של התשוקה", שבישראל נמצאת במקום השישי – מה שאומר ששלושת המקומות שאחרי הראשון בעולם זהים למעשה גם בישראל, אם מחשיבים את "מניפסט" ליחידה אחת ומוציאים מכלל חישוב את הלהיט שאינו זמין לצפייה כאן; ובמקום השישי בעולם נמצאת עונה 2 של "איך לגדל גיבור-על", שאינה זמינה לצפייה בישראל.
 
"כולנו מתים", שכאמור נמצאת במקום הראשון בעולם, מסתפקת בישראל במקום השביעי בלבד; בעולם נמצא במקום הזה החלק הראשון בעונה הרביעית של "אוזרק"; במקום השמיני בעולם העונה הראשונה של "הצד האפל של התשוקה", שבארץ מסתקפת במקום העשירי; במקביל, במקום השמיני בישראל נמצאת עונה 1 של "מן הכפור"; ובמקום התשיעי בעולם עונתה הראשונה של "איך לגדל גיבור-על", ובישראל עונה 1 של "מי את, עולא?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה