מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עומר אדם שוב צונח, מי עקף אותו?

השיר החדש של עומר אדם מפסיד את המקום הראשון לאחר שבוע אחד בלבד, וגם השירםי האחרים שלו יורדים. מי שעולים הם אנה זק ואושר כהן
יאיר מור |  2
עומר אדם, יוטיוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן, unsplash)
האם הפופולאריות של עומר אדם נמצאת בדעיכה? השיר החדש שלו, "לבד על המיטה", הודח מהמקום הראשון במצעד השירים הפופולאריים בקרב משתמשים ישראלים ביוטיוב אחרי שבוע אחד בלבד בצמרת, עם ירידה חדה של 16% במספר ההאזנות השבועיות. גם שני הלהיטים הקודמים שלו, "חורף באוטו" ו"קאקדילה", יורדים ממקומות 6 ו-13 ל-8 ו-16, בהתאמה.
מי שעקפה את אדם היא אנה זק, שהלהיט שלה, "לך לישון", אמנם ירד גם הוא במספר ההאזנות השבועיות – אך בעשירית האחוז בלבד, מה שהספיק לה כדי להיות השיר המואזן ביותר בשבוע הזה; למקום השלישי עולה סחר סאול עם השיר "דובשנייה" בהשתתפות אגם בוחבוט ונורוז, ומוריד את "חוץ ממך" של מאיה דדון למקום הרביעי; ובמקום החמישי, עם עלייה של כמעט 300% (כלומר פי ארבעה) במספר ההאזנות ו-46 מקומות בטבלה, משתבץ השיר החדש של אושר כהן, "מקבל על עצמי".
 
גם ברשימת האמנים הפופולאריים בישראל יורד עומר אדם, אם כי הוא נשאר במקום השני, אך ההפרש בינו לבין אייל גולן גדל שוב ליותר מחצי מיליון; במקום השלישי עדייןי נמצא עדן חסון; במקום הרביעי עדן בן זקן; ובמקום החמישי אושר כהן, עם זינוק של כמעט 50% במספר ההאזנות השבועי, שממקם אותו הרחק מעל המקום השישי – שאליו חוזרים השבוע סטטיק ובן-אל תבורי, שחוזרים להוביל על איתי לוי שנדחק למקום השביעי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל
    מש 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן המלך
    סגור
  • 1.
    ירדה ההתלהבות האינפנטילית מהערס הלא-מוכשר
    גל 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח הבריחה שלו מהארץ בתקופת הסגר של הקורונה לא סייעה לתדמית...
    סגור