מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: תמיר גרינברג מתפוצץ

הכוכב הבא מוציא שיר ראשון ומשתלט על הרדיו – אבל זמר אחר ומוערך לא פחות רשם הישג מרשים עוד יותר; והשיר החדש של עומר אדם דווקא מתקשה להתרומם
יאיר מור | 
תמיר גרינברג, זוכה הכוכב הבא (צילום אורטל דהן)
המנצח הגדול של "הכוכב הבא", תמיר גרינברג, הוציא שיר ראשון בשם "Better", והספיק בשבוע המלא הראשון שלו באוויר להפוך לשיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל. השיר הושמע 177 פעמים ב-16 תחנות – ממוצע של 11 השמעות בתחנה, כלומר לפחות פעם ביום בכל אחת מהן, ולרוב פעמיםי ביום; במקום השני, עם הישג לא פחות מרשים, "ילדים של החיים" של דודו אהרון, שהושמע "רק" 151 פעמים – אך במחצית ממספר התחנות. כלומר: ממוצע של 19 פעמים בכל תחנה – כמעט 3 פעמיים בכל וים בכל תחנה שבה הושמע.
במקום השלישי עדן חסון עם "ככה כל יום", שיורד מקום אחד לעומת השבוע שעבר; במקום הרביעי עליה של שלב אחד לאנה זק עם "לך לישון"; ובמקום החמישי הדואט של אביב גפן ואלה לי, "ורוד מבריק". מענייין לציין ששני דואטים צנחו השבוע – "אחד למיליון" של לאור נרקיס ונרקיס ראובן-נגר צנח מהמקום הראשון לשישי, ו"מיליון עננים" של יובל דיין ובר צברי צנח מהמקום הרביעי לתשיעי.
האמן המושמע ביותר ברדיו בישראל היה, ונשאר, אייל גולן, שאף חצה את רף 500 ההשמעות – מספר שאף אמן אחר לא מתקרב אליו, לא השבוע ולא באף שבוע אחר; למקום השני מזנק דודו אהרון מהמקום השמיני בשבוע שעבר; עומר אדם מזנק גם הוא, מהמקום השישי לשלישי; במקומות 4 ו-5 נשארות עדן בן זקן ושרית חדד; והאמנים שהיו בשבוע שעבר במקומות 2 ו-3, ליאור נרקיס ומשה פרץ, יורדים למקומות 7 ו-6, בהתאמה.
 
השיר הבינלאומי המושמע ביותר בשבוע החולף היה "Big Energy" של לאטו; "Lenfer" של סטרומאה יורד למקום השני; "Black Summer" של הרד הוט צ'ילי פפרז מזנק למקום השלישי (בשבוע שעבר הוא היה במקום התשיעי); "ABCDEFU" של גייל יורד שלב אחד למקום הרביעי; ובמקום החמישי קאמבק לסיר אלטון ג'ון ודואה ליפה עם "Cold Heart". מי שצנחו השבוע הם "Enemy" מתוך סדרת הטלוויזיה "ארקיין" (נפילה ממקום 2 ל-10) ו"We Don’t Talk About Bruno" מתוך הסרט החדש של דיסני, "Encanto" (צניחה ממקום 5 ל-14).
דה וויקנד הוא האמן הלועזי המושמע ביותר ברדיו הישראלי גם השבוע; להקת הביטלס במקום השני; במקום השלישי דואה ליפה; אחריה אלטון ג'ון, שחולק איתה כזכור את אחד השירים המושמעים ביותר; ובמקום החמישי אד שירן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה