מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עומר אדם חולל מהפך מטורף בצמרת

עומר אדם הדיח את אייל גולן, וגם הצמד סטטיק ובן-אל תבורי הצליחו לרשום קאמבק ענק. ומה קרה ליתר האמנים הישראלים השבוע?
יאיר מור |  1
עומר אדם, יוטיוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן, unsplash)
אחרי חודשים של שהייה במקום השני ברישמה, בשבוע החולף הצליח עומר אדם לשחזר את ההישג המאוד לא מובן מאליו של עקיפת אייל גולן והפיכה לזמר הפופולארי ביותר בקרב משתמשי יוטיוב בישראל. מספר ההאזנות השבועי של אדם זינק ב-21.6% לנתון של 5.27 מיליון, ומיצב אותו כרבע מיליון האזנות מעל גולן, שעלה השבוע "רק" ב-7% לטיפה מעל 5 מיליון האזנות.
שני המקומות הבאים בטבלת האמנים הפופולאריים בישראל לא השתנו השבוע, כאשר עדן חסון עדיין ניצב בבטחה במקום השלישי, בהפרש עצום אחרי אדם וגולן אך גם הפרש משמעותי מעל עדן בן זקן שנמצאת עדיין במקום הרביעי; ובמקום החמישי קאמבק לסטטיק ובן-אל תבורי, שמספר ההאזנות השבועיות שלהם זינק השבוע בכמעט 70% ל-2.25 מיליון והעלה אותם מעל אושר כהן ואיתי לוי, שירדו מקום אחד כל אחד.
 
באופן מעניין, השירים שאחראים לזינוקים הדרמטיים ברשימת האמנים הפופולאריים לא קרובים, לפחות בינתיים, לחמישיית השירים הכי מואזנים על ידי משתמשי השירות בישראל: "לכאורה", "אהבתי לך" ו"אל תדליק אותי סתם", שלושת שירי אלבום ה-EP המשותף של עומר אדם והצמד סטטיק ובן-אל נמצאים במקומות 9, 21 ו-25 ברשימת השירים ביוטיוב, עם 384,000, 271,000 ו-255,000 צפיות, בהתאמה. במקום הראשון נמצא, זה שבוע שני ברצף, "חסר/ה לי ברמות" של בנאל בן ציון ושירז אברהם; "לבד על המיטה" של עומר אדם עולה מהמקום השלישי לשני, למרות ירידה במספר ההשמעות השבועיות, לאחר ש"לך לישון" של אנה זק רשם ירידה חדה יותר במספר ההאזנות (7% לעומת 2.6%) וירד למקום השלישי; במקום הרביעי דורכים שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז עם "דובשנייה"; ולמקום השלישי עולה "מקבל על עצמי" של אושר כהן – שגם הוא ירד במספר ההאזנות, אך בפחות מ-2%, בעוד שני השירים שהיו לפניו בשבוע שעבר, "חורף באוטו" של עומר אדם "ו"חוץ ממך" של מאיה דדון ירדו בם3% ו-12.4%, בהתאמה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל
    Eyal 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם שעומר מוציא 4 שירים חדשים הוא עוקף את אייל גולן רק ב 200 אלף צפיות
    סגור