מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם ישן טוב יותר מאנה זק?

שני שירי המיטות של אנה זק ועומר אדם נלחמים על המקום הראשון ברשימת השירים המואזנים ביותר בקרב משתמשי ספוטיפיי בישראל. ומה עם השירים המשותפים עם סטטיק ובן-אל?
יאיר מור | 
אנה זק (צילום אלכס ליפקין)
אנה זק לוקחת בהליכה – או, במקרה הזה, בשינה – את צמרת השירים הפופולאריים ביותר על ידי משתמשיה הישראלים של אפליקציית המוסיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, גם השבוע. עם זאת, מספר ההאזנות השבועיות שלה ממשיך לרדת, ונראה שבשבוע הבא היא עשויה לאבד את הבכורה. מי שדווקא לא הולך לישון, למרות שהוא "לבד על המיטה", הוא עומר אדם, שעולה בשבוע החמישי שלו בטבלה מהמקום השלישי לשני, ומוריד את "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז למקום השלישי; בשני המקומות האחרונים בחמישייה אין שינוי – "Heat Waves" של גלאס אנימלס, שבעולם נמצא במקום הראשון, מסתפק בארץ הקודש במקום הרביעי, ובמקום החמישי נמצא שיר לועזי נוסף – "Enemy" של אימג'ן דרגונז ו-JID, מתוך הסדרה המצוירת "ארקיין" המבוססת על המשחק "League of Legends".
שלושת השירים המשותפים לסטטיק, בן-אל תבורי ועומר אדם הסתפקו בכניסות נמוכות למדי, כאשר "לכאורה" נכנס למקום ה-54, "אל תדליק אותי סתם" למקום ה-104 ו"אהבתי לך" למקום ב-127.
 
ברשימת האמנים הפופולאריים ביותר אין שינוי בחמישייה – עומר אדם מוביל, עדן חסון במקום השני, אייל גולן בשלישי, טונה ברביעי ורביד פלוטניק בחמישי. אך שיתוף הפעולה בין עומר אדם לסטטיק ובן-אל הזניק את שני האחרונים מהמקום ה-28 בלבד לפני שבוע למקום השביעי השבוע.
גם בחמישיית האלבומים הפופולאריים בארץ אין שינוי – עדן חסון עדיין בהישג ענק של שני אלבומים ברשימה ("אלבום 2" במקום הראשון ו"שמישהו יעצור אותי" בחמישי), "מזרח פרוע" של טונה במקום השני, "Montero" של ליל נאז X בשלישי ו"תוך כדי תנועה של רביד פלוטניק במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה