מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: ההישג הענק של עדן חסון

הזמר הצעיר ממשיך לשבור שיאים במצעדי המוסיקה באפליקציית האודיו הגדולה בעולם; אך גם עומר אדם ועדן חסון מככבים – ואפילו סטטיק ובן-אל רשמו הישג קטן
יאיר מור | 
עדן חסון (צילום אוראל דוקרקר)
עדן חסון ממשיך למצב את עצמו כאחד האמנים האהובים בישראל, כך מצטייר מנתוני אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, לשבוע שעבר. השינוי המשמעותי ביותר בשלוש החמישיות שמדרגת החברה היה עלייתו של האלבום "שמישהו יעצור אותי" מהמקום החמישי לרביעי – לכאורה, לא עלייה חריגה, אך החברה ציינה גם כי זהו האלבום שנמצא ברשימה הכי הרבה זמן בין המובילים – 70 שבועות, שהם כמעט שנה וחצי (!). מבדיקת אייס עולה אמנם שלא מעט מ-100 האלבומים הפופולאריים במדינה נמצאים ברשימה מספר שבועות זהה, אך אף אלבום לא עבר את המספר הזה – ואף אחד מהם לא נמצא קרוב לחמישייה המובילה בשבוע ה-70 שלו ברשימה. וזה בנוסף ל"אלבום 2" החדש יותר, שנמצא במקום הראשון זה כחודש רצוף.
שלושת האלבומים האחרים בצמרת הם "מזרח פרוע" של טונה במקום השני; "Montero" של ליל נאז X בשלישי; ו"תוך כדי תנועה" של רביד פלוטניק שיורד למקום החמישי.
 
ברשימת האמנים עדיין נמצא חסון במקום השני, אחרי עומר אדם שממשיך לתפוס בבטחה את המקום הראשון; אחריו אייל גולן שנמצא זה שבוע שלישי ברצף במקום השלישי; טונה שנמצא במקום הרביעי; ולמקום החמישי עולים השבוע בדילוג של שני שלבים סטטיק ובן-אל תבורי.
ברשימת השירים המואזנים ביותר של השבוע האחרון דווקא לא תמצאו אף שיר ספציפי של חסון בחמישייה (השיר הגבוה ביותר שלו הוא "ככה כל יום", מקום 10). במקום זה, במקום הראשון ממשיכה אנה זק בהפרש עצום עם "לך לישון"; במקום השני עומר אדם עם "לבד על המיטה"; "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז במקום השלישי; "Heat Waves" של גלאס אנימלז במקום הרביעי; ו"Enemy" של אימג'ן דרגונז מהסדרה "ארקיין" במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה