מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: האבא ריגש מדינה, הבן מככב במוזיקה

בנו של יו"ר הכנסת מצליח לכבוש את צמרת ההשמעות שבוע נוסף עם השיר הראשון שלו – ואילו שירים חדשים דחקו את הלהיטים הקודמים מהטבלה?
יאיר מור |  1
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
אליאב זוהר, הזמר הצעיר ובנו של יו"ר הכנסת מיקי זוהר, ממשיך לככב גם השבוע בראש טבלת השירים המושמעים בתחנות הרדיו בישראל עם שירו הראשון, "תפתחי חלון", שהושמע 197 פעמים ב-12 תחנות – ממוצע של 16.4 פעמים בכל תחנה, כאשר רובן המוחלט של ההשמעות היו בשעות הלילה.
למקום השני נכנס השיר החדש של אליעד נחום, "לא כוחות", עם מספר שווה של השמעות ביום ובלילה; "Better" של תמיר גרינברג יורד למקום השלישי; במקום הרביעי נשארת אנה זק עם "לך לישון"; ולמקום החמישי נכנס שיר חדש נוסף – "יש לך אותך" של מירי מסיקה ומיקה משה.
אייל גולן חוזר אחרי "פגרה" של שבוע לראש טבלת האמנים המושמעים בישראל, עם 516 השמעות; עומר אדם יורד למקום השני; עד בן זקן נשארת במקום השלישי; ליאור נרקיס ממריא מהמקום ה-12 ל-רביעי; ושרית חדד יורדת למקום החמישי.
 
גם ברשימת השירים הבינלאומיים הפופולאריים ביותר אפשר לראות קאמבק קטן לשיר שכבר התחיל לרדת – "פפאס" של פארוקו, שמדלג מהמקום השלישי חזרה לראשון; "ABCDEFU" של גייל יורד למקום השני; "Big Energy" של לאטו קופץ מהמקום השביעי לשלישי; "Cold Heart" של סיר אלטון ג'ון ודואה ליפה עושה גם הוא קאמבק, עם זינוק מהמקום ה-14 לרביעי; ובמקום החמישי "Bad Habits" החדש של אד שירן.
האחרון בחמישיית השירים הוא הראשון בחמישיית האמנים – אד שירן מוביל, אם כי מספר ההשמעות השבועיות שלו נמצא בתיקו עם זה של דואה ליפה; במקום השלישי הביטלס; דה וויקנד ברביעי; ובמקום החמישי  נשאר אלטון ג'ון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיקי זוהר הוא יו"ר הכנסת?.... הזוי......
    מה? 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "בנו של יו"ר הכנסת מיקי זוהר"... מיקי זוהר אמנם חבר כנסת אבל ממש לא יושב ראש....
    סגור