מדדים ומחקרים

לא רק את הפארק: מארון 5 כובשים את הרשת

לא רק את אלפי הצופים בקהל בפארק הירקון, אדם לוין ולהקת מארון 5 כבשו השבוע גם את הרשת. אלו הפוסטים הוויראליים ביותר השבוע
מערכת ice | 
אדם לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

הכנסת חזרה מפגרה למושב מותח במיוחד על רקע המשבר הפוליטי, מחירי המזון עלו, המדינה שרויה במצב ביטחוני מאתגר, המלחמה באוקראינה נמשכת והלהקה האמריקאית הפופולארית טרפה את כל הקלפים. עם 1541 דיונים, 18,923 ו-231,106 לייקים, הנושא המדובר ביותר בישראל השבוע, על פי ניתוח חברת סקופר הוא להקת מארון 5.
 


בין הפוסטים הוויראליים ביותר, נמצא סיפור שהביאה ישראל בידור: זמרת ישראלית ניגנה מול המלון של אדם לוין, סולן להקת מארון 5, והוזמנה לעלות איתם על הבמה.
 


פוסט נוסף שזכה לפופולאריות רבה היה של הפשוטע, שסיפרה גם היא על ההופעה בדרכה המיוחדת: "זה לצד זו הרימו בקהל נשים בגיל העמידה שכולן נראות כמו דודה רחל לצד גברים מזן רונן הייטקיסט שרוכב על אופניים בכל בוקר וחושב שהדבר הכי ישראלי זה קוטג׳ חמישה אחוזים שאשתו יפעת גררה אותו הנה לצד הומואיות קשות והחברות הסטרייטיות שלהם".

גם גיא פינס כמובן לא החמיץ הזדמנות לעוד ידיעה מהביצה: "לא חוששים מהמצב הביטחוני 👏🏼: אדם לוין ולהקת מארון 5 נחתו עם מטוסם הפרטי בישראל, מה דעתכם על הלוק?".
גם הקומיקאי חנוך דאום הגיב למאורע בדרכו ההומריסטי ושיתף בפייסבוק את השרשור הבא:
אדם לוין: בא לי קעקוע
מקעקע: איזה?
אדם לוין: כן

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה