מדדים ומחקרים

קשת בהישג מרשים: הסדרה החדשה בטופ 10 של נטפליקס העולמית

"יהלומים" של קשת אינטרנשיונל רושמת הישג מרשים: הסדרה נכנסה לטופ 10 של נטפליקס העולמית בימים הראשונים לשידורה
מערכת ice |  2
נטפליקס (צילום shutterstock)
"יהלומים" של קשת אינטרנשיונל רשמה הישג ענק כאשר הסדרה נכנסה לטופ 10 של נטפליקס העולמית. מדובר למעשה בהפקה ראשונה של קשת אינטרנשיונל לנטפליקס – שרק עלתה בשירות הסטרימינג בסוף השבוע האחרון, וכבר מככבת בדירוגי הטופ 10 בכמעט 50 מדינות, כולל כאן בישראל.
הסדרה נכנסה למקום השישי בדירוג של עשר התוכניות הנצפות בנטפליקס בכל העולם, והיא מובילה על סדרות פופולאריות כמו Florida Man ו-Obsession ותוכניות כמו Love is Blind. הסדרה המדוברת Beef ("עצבים") נמצאת במקום החמישי בדירוג.
 
הנתונים מתבססים על אתר FlixPatrol, שמשמש מקור לאתרים בין-לאומיים רבים. על פי דוח הצפייה בנטפליקס שפורסם, הסדרה פופולרית במיוחד בבלגיה, שם היא הגיעה אתמול (ראשון) למקום הראשון בדירוג הסדרות של נטפליקס.
ואיפה עוד היא מככבת בענק? במרוקו ובהולנד, למשל, הסדרה דורגה אתמול במקום הרביעי והמכובד מאוד מבחינת צפיות, כמו גם באורוגוואי. הסדרה גם מככבת ובגדול ברומניה, שם היא במקום השלישי. גם בלבנון הסדרה ממוקמת במקום השישי מבחינת צפיות, נתון לא מפתיע בהתחשב בעובדה ש"פאודה" הישראלית כבשה את המסכים במדינה השכנה שלנו מצפון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אליפות
    אורלי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סדרה מעולה. שחקנים מוכשרים. מרתקת. יונה אליאן פשוט מרימה את הסדרה גבוה. סדרה מגוונות. סדרה שמתבצעת בחמש שפות בו זמנית. פשוט תענוג. צפייה מהנה.
    סגור
  • ראיתי 2 פרקים ויונה אליאן לא הוציאה הגה מהפה.. (ל"ת)
    סמדר. 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור