ויראלי

ראש העיר סוגר חשבון: "אמרתי להוריי לעזוב את השכונה שלכם"

כרמל שאמה הכהן שממשיך לקדנציה נוספת סוגר חשבון עם תושבים ברמת אפעל שהצביעו בעד יריבו ליעד אילני. "אנשים ערכיים היו אמורים לבוז לאדם שפל כזה, מין מצא את מינו", כתב בקבוצת הוואטסאפ של השכונה
דוד זולדן |  2
כרמל שאמה (צילום משה שי פלאש 90)
בקבוצת הוואטסאפ של תושבי שכונת רמת אפעל ברמת גן הופצה ההודעה הבאה, בשמו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן שממשיך לכהונה נוספת: "תושבות ותושבי אפעל, ראשית תודה לכל האמיצים שהגיעו לקלפי ותמכו. אתם צדיקים בסדום. לאותם אלה שהצביעו בעד אדריכל מכונת הרעל, תוצאות הקלפיות בשכונה מוכיחות שלא משנה מה אעשה וכמה אתאמץ, אפתח ואשרת - התוצאה תהיה אותה תוצאה שלילית וקיצונית, שאין בינה לבין התוצאה הכללית העירונית שום קשר ענייני".
עוד הוא כתב: "המלצתי הבוקר להוריי למכור את ביתם מיד ולעזוב את השכונה. אנשים ערכיים ונאורים היו אמורים לבוז לאדם שפל עם ניסיון של איש מוקד בוויזה ולוביסט/מאכער בכנסת, שכל מה שיש לו למכור להם זה קמפיין שנאה ופייק. על כך נאמר - 'הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו', וכן 'מצא מין את מינו'".
שאמה הכהן, שנבחר לכהונה נוספת כראש העיר לאחר שניצח את יריבו ליעד אילני, לא הכחיש את ההודעה ואישר שנכתבה על ידו: "לצערי הרב, מסע הפייק והשקר חלחל למוחם ולקבלת ההחלטות של חלק מתושבי העיר רמת גן. מאז תחילת כהונתי נהגתי באופן גלוי וישיר עם תושבי העיר, תוך שאני זמין לכל תושב ולכל בעיה במספר הוואטסאפ האישי שלי. הקבוצה המדוברת הינה קבוצת תושבים משכונה ספציפית בעיר שאליה הייתי קשוב ביתר שאת במהלך הקדנציה החולפת, לאחר שנים רבות שבהן היא הוזנחה על ידי ראשי ערים קודמים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך הוא נבחר שוב?
    מייק 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין איך הוא נבחר
    סגור
  • 1.
    בושה בחרתי בראש העיר ואני לא מאמין במי בחרתי.
    מאיר. 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש הזה נבחר בזכות הקול שלי ורבים כמוני ועכשיו אני מצטער על הבחירה פשוט לא האמנתי לסיפורים.
    סגור